This website works best with JavaScript enabled
BT Education 2 - шаблон joomla Создание сайтов

s5 logo

Lando.lv ofis Riga 1 Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
Adrese: Rīga, A. Čaka iela 83/85

Licencēta mācību centrs LANDO. МОН № 3360800220

Grafiks bērnu grupām

Расписание для детских групп в школе быстрого запоминания LandoGrafiks grupas bērnus nākamajam periodam...
Lasīt vairāk

Ieplānojiet pusaudžu grupas

Grafiks pusaudžu grupu nākamajā periodāGrafiks pusaudžu grupu nākamajā periodā... Lasīt vairāk

Direktora kabinets

online prospectus imageSign up to receive exclusive offers, the latest news and course information... Read more

Sagatavošana skolai LandoLaikam daudzi vecāki ir sastapušies ar prasībām, ka, uzņemot bērnu pirmajā klasē, viņam jāzina burti, jāprot lasīt un skaitīt. Daudzi vecāki ir vienkārši šausmās: „Es pats neesmu pedagogs, neprotu mācīt, bet skolā tādas prasības, ka nākas mācīties kopā ar bērnu”.

Licencētā Mācību centrā Lando mēs pastāvīgi saskaramies ar to, ka bērni, neraugoties uz to, ka apmeklē skolu, nepareizi tur pildspalvas, rakstot neprot pareizi savienot burtus, nezina skaitļa sastāvu un papildināšanu līdz desmit, bet vecāki nezina, kā viņiem palīdzēt.

Jau vairāk kā desmit gadus Lando efektīvi darbojas sagatavošanas skolai programma. Ir nodarbības bērniem no pieciem gadiem, tiem, kam līdz skolai vēl ir divi gadi, un bērniem no sešiem gadiem, tiem, kas jau pēc gada ies uz skolu.
Nodarbības notiek nedēļas nogales brīvajās dienās. Bērniem ir trīs stundas sestdien un trīs stundas svētdien.
Mūsdienu apstākļi izvirza augstas prasības izglītošanas organizācijai. Programma „Saprātīgais pirmsskolnieku saiets” garantē visu nepieciešamo zināšanu, prasmju un iemaņu spektru.
Vecāki bieži uzdod jautājumu, kāpēc skolā tā nesagatavo bērnus? Kāpēc neskaidro par pareizu sēdēšanu, kā turēt pildspalvu, par mutvārdu skaitīšanas likumiem? Vienkārši sagatavošana skolai un pirmā klase ir dažādas lietas. Pareizai sagatavošana skolai ir nepieciešama pedagoga speciāla izglītība un pieredze.
Sagatavošanā mēs garantējam:

  • Darbs ar pašu izstrādēm.
  • Vispusīga zināšanu aptveršana.
  • Secīga virzīšanās no vienkāršā uz sarežģīto.
  • Individuāla pieeja, ņemot vērā katra bērna vajadzības.
  • Elastīga metodika, kas piemērojas bērnam.
  • Vecāku izglītošanas darbs.

Pēc Marinas Kočkinas vārdiem: „Retais sākumskolas skolotājs tiks galā ar bērnu sagatavošanu skolai, bet, lūk, sagatavošanas speciālists, ja ir vēlēšanās, viegli tiks galā ar darbu sākumskolā.
Sagatavošanas uzdevums lielā skolā paredz iepazīšanos ar skolotāju, nākošajiem klasesbiedriem, skolu, bieži galvenais tur ir „dzīšana”, saskaņā ar mācību grāmatām. Tāda pieeja bieži ir vērojama arī svešvalodu kursos, nav svarīgi, paspēji – nepaspēji, saprati – nesaprati, nākošā stunda – nākošā tēma.
Lando sagatavošanā skolai ir skaidri pārdomāta metodika un gala rezultāts.
Mūsu audzēkņi stabili iestājas jebkurā izvēlētajā skolā. Dažas skolas izkar sludinājumus, ka rekomendē pirms pirmās klases iziet sagatavošanu Lando.
Gadās arī kuriozi gadījumi, kad skolotāji kopē mūsu materiālus, un apsola vecākiem sagatavot pirmsskolniekus „ne sliktāk kā Lando”. Domāju, ka varam ar to lepoties.
Sagatavošana ir divvirziena kustība. Tikai kopīgā sadarbībā ar vecākiem un labu pedagogu bērns gūs panākumus un harmoniski attīstīsies, vēl jo vairāk, ka 80% intelekta veidojas līdz 8 gadiem. Jāpaspēj ielikt…
Galvenās problēmas, ar ko saskaras vecāki, kad bērns sāk apmeklēt skolu, ir neprasme strādāt, tas ir, ja uzreiz nesanāk, sāk raudāt un pamet visu „man tas neinteresē”. Mūsdienu nelaime – nenoturīga uzmanība. Daudzi domā, ka tā ir iedzimta. Liels elektronisku sīkrīku daudzums rada prāta slinkumu – nevēlēšanos domāt, bet tikai izklaidēties. Rezultātā ir šaurs redzesloks, nabadzīgs vārdu krājums, neattīstīta runa.
Sagatavošanā Lando bērni mācās pārvarēt grūtības, uzdot jautājumus, ja kaut kas nav skaidrs, viņi kļūst noturīgi pret slodzi, tajā skaitā, intelektuālu.
Nodarbībās viņi pietiekamā apjomā attīsta arī uzmanības noturību, palielina atmiņas apjomu, attīsta loģiku, un viņiem parādās intelektuālā piepūles ieradums, no kura viņi gūst prieku: es pats atrisināju, man pieleca, nevis man pateica priekšā.
Pats svarīgākais, gan bērni, gan vecāki atbrīvojas no problēmām skolā, jo iemācās saņemt strukturētas zināšanas. Sagatavošana Lando ir stabila bāze, uz kuras tiks veidots skolā iegūtās informācijas apjoms. Ļoti svarīgi ir attīstīt pareizu attieksmi pret iespējamām neveiksmēm, ko nodrošina emocionāla – komforta atmosfēra izglītošanas laikā. Mūsu audzēkņi spēj viegli iekļauties klases darba kopējā režīmā, viņiem attīsta pareizu attieksmi pret disciplīnu, darba vietu un piederumiem.
Tiem, kas jau iet skolā, pie mums ir lieliskas programmas 1. klasei un 2. klasei.

Sagatavošana skolai LandoLaikam daudzi vecāki ir sastapušies ar prasībām, ka, uzņemot bērnu pirmajā klasē, viņam jāzina burti, jāprot lasīt un skaitīt. Daudzi vecāki ir vienkārši šausmās: „Es pats neesmu pedagogs, neprotu mācīt, bet skolā tādas prasības, ka nākas mācīties kopā ar bērnu”.

Licencētā Mācību centrā Lando mēs pastāvīgi saskaramies ar to, ka bērni, neraugoties uz to, ka apmeklē skolu, nepareizi tur pildspalvas, rakstot neprot pareizi savienot burtus, nezina skaitļa sastāvu un papildināšanu līdz desmit, bet vecāki nezina, kā viņiem palīdzēt.

Jau vairāk kā desmit gadus Lando efektīvi darbojas sagatavošanas skolai programma. Ir nodarbības bērniem no pieciem gadiem, tiem, kam līdz skolai vēl ir divi gadi, un bērniem no sešiem gadiem, tiem, kas jau pēc gada ies uz skolu.
Nodarbības notiek nedēļas nogales brīvajās dienās. Bērniem ir trīs stundas sestdien un trīs stundas svētdien.
Mūsdienu apstākļi izvirza augstas prasības izglītošanas organizācijai. Programma „Saprātīgais pirmsskolnieku saiets” garantē visu nepieciešamo zināšanu, prasmju un iemaņu spektru.
Vecāki bieži uzdod jautājumu, kāpēc skolā tā nesagatavo bērnus? Kāpēc neskaidro par pareizu sēdēšanu, kā turēt pildspalvu, par mutvārdu skaitīšanas likumiem? Vienkārši sagatavošana skolai un pirmā klase ir dažādas lietas. Pareizai sagatavošana skolai ir nepieciešama pedagoga speciāla izglītība un pieredze.
Sagatavošanā mēs garantējam:

  • Darbs ar pašu izstrādēm.
  • Vispusīga zināšanu aptveršana.
  • Secīga virzīšanās no vienkāršā uz sarežģīto.
  • Individuāla pieeja, ņemot vērā katra bērna vajadzības.
  • Elastīga metodika, kas piemērojas bērnam.
  • Vecāku izglītošanas darbs.

Pēc Marinas Kočkinas vārdiem: „Retais sākumskolas skolotājs tiks galā ar bērnu sagatavošanu skolai, bet, lūk, sagatavošanas speciālists, ja ir vēlēšanās, viegli tiks galā ar darbu sākumskolā.
Sagatavošanas uzdevums lielā skolā paredz iepazīšanos ar skolotāju, nākošajiem klasesbiedriem, skolu, bieži galvenais tur ir „dzīšana”, saskaņā ar mācību grāmatām. Tāda pieeja bieži ir vērojama arī svešvalodu kursos, nav svarīgi, paspēji – nepaspēji, saprati – nesaprati, nākošā stunda – nākošā tēma.
Lando sagatavošanā skolai ir skaidri pārdomāta metodika un gala rezultāts.
Mūsu audzēkņi stabili iestājas jebkurā izvēlētajā skolā. Dažas skolas izkar sludinājumus, ka rekomendē pirms pirmās klases iziet sagatavošanu Lando.
Gadās arī kuriozi gadījumi, kad skolotāji kopē mūsu materiālus, un apsola vecākiem sagatavot pirmsskolniekus „ne sliktāk kā Lando”. Domāju, ka varam ar to lepoties.
Sagatavošana ir divvirziena kustība. Tikai kopīgā sadarbībā ar vecākiem un labu pedagogu bērns gūs panākumus un harmoniski attīstīsies, vēl jo vairāk, ka 80% intelekta veidojas līdz 8 gadiem. Jāpaspēj ielikt…
Galvenās problēmas, ar ko saskaras vecāki, kad bērns sāk apmeklēt skolu, ir neprasme strādāt, tas ir, ja uzreiz nesanāk, sāk raudāt un pamet visu „man tas neinteresē”. Mūsdienu nelaime – nenoturīga uzmanība. Daudzi domā, ka tā ir iedzimta. Liels elektronisku sīkrīku daudzums rada prāta slinkumu – nevēlēšanos domāt, bet tikai izklaidēties. Rezultātā ir šaurs redzesloks, nabadzīgs vārdu krājums, neattīstīta runa.
Sagatavošanā Lando bērni mācās pārvarēt grūtības, uzdot jautājumus, ja kaut kas nav skaidrs, viņi kļūst noturīgi pret slodzi, tajā skaitā, intelektuālu.
Nodarbībās viņi pietiekamā apjomā attīsta arī uzmanības noturību, palielina atmiņas apjomu, attīsta loģiku, un viņiem parādās intelektuālā piepūles ieradums, no kura viņi gūst prieku: es pats atrisināju, man pieleca, nevis man pateica priekšā.
Pats svarīgākais, gan bērni, gan vecāki atbrīvojas no problēmām skolā, jo iemācās saņemt strukturētas zināšanas. Sagatavošana Lando ir stabila bāze, uz kuras tiks veidots skolā iegūtās informācijas apjoms. Ļoti svarīgi ir attīstīt pareizu attieksmi pret iespējamām neveiksmēm, ko nodrošina emocionāla – komforta atmosfēra izglītošanas laikā. Mūsu audzēkņi spēj viegli iekļauties klases darba kopējā režīmā, viņiem attīsta pareizu attieksmi pret disciplīnu, darba vietu un piederumiem.
Tiem, kas jau iet skolā, pie mums ir lieliskas programmas 1. klasei un 2. klasei.

Video kanāls 

Parakstīties uz jaunumiem 

Rekvizīti 

Licencēts ātrās iegaumēšanas mācību centrs LANDO®
МОН № 3360800220

Rīga, A. Čaka iela 83/85
Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
info@lando.lv

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef77 #020614063440