This website works best with JavaScript enabled
BT Education 2 - шаблон joomla Создание сайтов

s5 logo

Lando.lv ofis Riga 1 Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
Adrese: Rīga, A. Čaka iela 83/85

Licencēta mācību centrs LANDO. МОН № 3360800220

  facebook icon small  youtube icon  draugiem lando

Kā jūsu bērnam iemācīt mācīties? Vai repetitors palīdzēs?

Jūs kopā ar bērnu gatavojat mācību stundas? Arvien biežāk čatos lasu to māmiņu “dvēseles kliedzienus”, kuras raksta, ka vairs nav spēka “vilkt” skolas mājas uzdevumus. Viena lieta, ja jāpalīdz ar kādu konkrētu uzdevumu, un pavisam cits, kad tas pārvēršas ikdienas katorgā.

Es tikai nesen uzzināju, ja skolā bērnam kaut kas nepatīk, tad viņam var nelikt un nespiest kaut ko darīt, lai viņš vienkārši pasēž. Vecāki sākumā bija ļoti priecīgi, ka no izglītošanas procesa izslēdza dresūru un stingrību. Tas patiešām ir patīkami. Tomēr neviens negaidīja tādas sekas: ja bērns mācību stundā “vienkārši pasēdēja”, tad kurš un kad viņam paskaidros garām palaisto mācību materiālu, jo neviens nav atcēlis obligāto kontroldarbu grafiku? Šī slodze gulsies uz vecāku pleciem.

No pirmā acu uzmetiena, risinājums ir acīmredzams – nolīgstam repetitoru. Daudzi vecāki ir pārliecināti, ka atrisināja problēmu, paņemot pensionētu skolotāju vai “labu sievieti”, kura ar bērnu gatavos mācību stundas.
Iespējams, tā bija laba izeja no izveidojušās situācijas, ja tikai bērns nepierastu, ka viņš pats neko nevarēs izdarīt. Tādus bērnus viegli atpazīt pēc dažām pazīmēm.

Pārbaudiet:

  • līdz repetitora atnākšanai bērns pats neatvērs skolas somu un nesāks pildīt skolas mājas uzdevumus;
  • bērns nelasa uzdevumu un nesaprot to, bet gaida, kamēr pieaugušais viņa vietā to izpildīs;
  • bērns nevar noformulēt, ko viņš nesaprata;
  • bērns nezina, kādu mācību tēmu viņš apgūst;
  • rakstot nepareizi savieno rakstītos burtus;
  • raksta ciparus no lejas uz augšu, nevis no augšas uz leju;
  • rakstot nepareizi tur pildspalvu;
  • bērns pats nevar sakārtot skolas somu (vai iespējams viņa vietā to sakārto pieaugušais);
  • bērns pastāvīgi aizmirst mājās burtnīcas, mācību grāmatas utt.

Ja uz pāris jautājumiem jūs atbildējāt apstiprinoši, tad pārbaudiet, vai jūsu repetitors nestrādā “ar kruķiem”. Neviens nemīl kruķus, un pierodot pie tiem, bez tiem jau nevar iztikt.

Labi atceros, kā vecmāmiņa pēc kājas lūzuma sākumā staigāja ar atbalsta rāmi, pēc tam pierada atbalstīties uz spieķa, un kategoriski negribēja šķirties no spieķa, lai gan varēja pilnībā staigāt bez tā. Rezultātā viņa sāka salīkt un augums stipri liecās uz priekšu. Nācās pielietot viltību un “aizmirst” spieķi Jūrmalā, viesošanās laikā izejamās dienās. Protams, patiesībā spieķis, braucot no Jūrmalas, atradās mašīnas bagāžniekā. Un vecmāmiņa taču noticēja, ka visu darba nedēļu viņai nāksies staigāt bez spieķa. Un ko jūs domājat? Jā, viņa lieliski iemācījās iztikt bez tā. Iespējams, kādam tāda metode liksies nepareiza, tomēr rezultāts tika sasniegts.

Jautājums – vai repetitors māca bērnam domāt, vai attīsta atkarību no saviem pakalpojumiem. Vai repetitoram ir izdevīgi, lai bērns pats iemācās pildīt skolas mājasdarbu, pats sāktu uzdot jautājumus un gatavot mācību stundas? Kas būs, ja bērns iemācīsies darīt visu pats? Saprotams, ja bērns pats sāks visu to darīt, tad repetitora pakalpojumi vairs nebūs vajadzīgi. Kuram tas nav izdevīgi?

Vecākiem vienkārši jāizlemj priekš sevis, kas ir svarīgāks – process vai rezultāts. Process – es apmeklēju repetitoru, rezultāts – mans bērns pats prot mācīties.

Ko mēs piedāvājam? Mēs piedāvājam programmas, kuras orientētas uz to, lai bērnus iemācītu domāt un strādāt patstāvīgi. Mācām iegaumēt, attīstot tēlaino atmiņu un asociatīvo domāšanu. Šīs iemaņas palīdz būt aktīvam mācību stundās un labāk saprast izlasīto.

Mācām ātru lasīšanu. Programmā ietverti obligātie uzmanības un patstāvības attīstīšanas bloki. Mācām pareizi rakstīt pierakstus, pārbaudām izvietojumu uz lapas.

Vecāki vienmēr var piedalīties ievada mācību stundās un vērot, kā mēs strādājam, kā notiek izglītošana, kā un kāpēc noslīpē tos vai citus uzdevumus.

Visus ieinteresētos aicināt nokārtot bezmaksas testu un novērtēt bērna sagatavošanas līmeni. Pēc testa rezultātiem jūs varēsiet noteikt, ar kuru programmu bērna ir vienkāršāk sākt izglītošanos.

Visas nodarbības notiek licenzētā Mācību centra Lando telpās Rīgā, A. Čaka ielā 83/85. Pierakstīšanās pa tālr. (+371) 67273009, (+371) 29433553

Kā jūsu bērnam iemācīt mācīties? Vai repetitors palīdzēs?

Jūs kopā ar bērnu gatavojat mācību stundas? Arvien biežāk čatos lasu to māmiņu “dvēseles kliedzienus”, kuras raksta, ka vairs nav spēka “vilkt” skolas mājas uzdevumus. Viena lieta, ja jāpalīdz ar kādu konkrētu uzdevumu, un pavisam cits, kad tas pārvēršas ikdienas katorgā.

Es tikai nesen uzzināju, ja skolā bērnam kaut kas nepatīk, tad viņam var nelikt un nespiest kaut ko darīt, lai viņš vienkārši pasēž. Vecāki sākumā bija ļoti priecīgi, ka no izglītošanas procesa izslēdza dresūru un stingrību. Tas patiešām ir patīkami. Tomēr neviens negaidīja tādas sekas: ja bērns mācību stundā “vienkārši pasēdēja”, tad kurš un kad viņam paskaidros garām palaisto mācību materiālu, jo neviens nav atcēlis obligāto kontroldarbu grafiku? Šī slodze gulsies uz vecāku pleciem.

No pirmā acu uzmetiena, risinājums ir acīmredzams – nolīgstam repetitoru. Daudzi vecāki ir pārliecināti, ka atrisināja problēmu, paņemot pensionētu skolotāju vai “labu sievieti”, kura ar bērnu gatavos mācību stundas.
Iespējams, tā bija laba izeja no izveidojušās situācijas, ja tikai bērns nepierastu, ka viņš pats neko nevarēs izdarīt. Tādus bērnus viegli atpazīt pēc dažām pazīmēm.

Pārbaudiet:

  • līdz repetitora atnākšanai bērns pats neatvērs skolas somu un nesāks pildīt skolas mājas uzdevumus;
  • bērns nelasa uzdevumu un nesaprot to, bet gaida, kamēr pieaugušais viņa vietā to izpildīs;
  • bērns nevar noformulēt, ko viņš nesaprata;
  • bērns nezina, kādu mācību tēmu viņš apgūst;
  • rakstot nepareizi savieno rakstītos burtus;
  • raksta ciparus no lejas uz augšu, nevis no augšas uz leju;
  • rakstot nepareizi tur pildspalvu;
  • bērns pats nevar sakārtot skolas somu (vai iespējams viņa vietā to sakārto pieaugušais);
  • bērns pastāvīgi aizmirst mājās burtnīcas, mācību grāmatas utt.

Ja uz pāris jautājumiem jūs atbildējāt apstiprinoši, tad pārbaudiet, vai jūsu repetitors nestrādā “ar kruķiem”. Neviens nemīl kruķus, un pierodot pie tiem, bez tiem jau nevar iztikt.

Labi atceros, kā vecmāmiņa pēc kājas lūzuma sākumā staigāja ar atbalsta rāmi, pēc tam pierada atbalstīties uz spieķa, un kategoriski negribēja šķirties no spieķa, lai gan varēja pilnībā staigāt bez tā. Rezultātā viņa sāka salīkt un augums stipri liecās uz priekšu. Nācās pielietot viltību un “aizmirst” spieķi Jūrmalā, viesošanās laikā izejamās dienās. Protams, patiesībā spieķis, braucot no Jūrmalas, atradās mašīnas bagāžniekā. Un vecmāmiņa taču noticēja, ka visu darba nedēļu viņai nāksies staigāt bez spieķa. Un ko jūs domājat? Jā, viņa lieliski iemācījās iztikt bez tā. Iespējams, kādam tāda metode liksies nepareiza, tomēr rezultāts tika sasniegts.

Jautājums – vai repetitors māca bērnam domāt, vai attīsta atkarību no saviem pakalpojumiem. Vai repetitoram ir izdevīgi, lai bērns pats iemācās pildīt skolas mājasdarbu, pats sāktu uzdot jautājumus un gatavot mācību stundas? Kas būs, ja bērns iemācīsies darīt visu pats? Saprotams, ja bērns pats sāks visu to darīt, tad repetitora pakalpojumi vairs nebūs vajadzīgi. Kuram tas nav izdevīgi?

Vecākiem vienkārši jāizlemj priekš sevis, kas ir svarīgāks – process vai rezultāts. Process – es apmeklēju repetitoru, rezultāts – mans bērns pats prot mācīties.

Ko mēs piedāvājam? Mēs piedāvājam programmas, kuras orientētas uz to, lai bērnus iemācītu domāt un strādāt patstāvīgi. Mācām iegaumēt, attīstot tēlaino atmiņu un asociatīvo domāšanu. Šīs iemaņas palīdz būt aktīvam mācību stundās un labāk saprast izlasīto.

Mācām ātru lasīšanu. Programmā ietverti obligātie uzmanības un patstāvības attīstīšanas bloki. Mācām pareizi rakstīt pierakstus, pārbaudām izvietojumu uz lapas.

Vecāki vienmēr var piedalīties ievada mācību stundās un vērot, kā mēs strādājam, kā notiek izglītošana, kā un kāpēc noslīpē tos vai citus uzdevumus.

Visus ieinteresētos aicināt nokārtot bezmaksas testu un novērtēt bērna sagatavošanas līmeni. Pēc testa rezultātiem jūs varēsiet noteikt, ar kuru programmu bērna ir vienkāršāk sākt izglītošanos.

Visas nodarbības notiek licenzētā Mācību centra Lando telpās Rīgā, A. Čaka ielā 83/85. Pierakstīšanās pa tālr. (+371) 67273009, (+371) 29433553

skorochtenieDljaDetej latUIUI

Magic78987

Proforientacija Lando6576567

risovanie la57656757t

Video kanāls 

Parakstīties uz jaunumiem 

Rekvizīti 

Licencēts ātrās iegaumēšanas mācību centrs LANDO®
МОН № 3360800220

Rīga, A. Čaka iela 83/85
Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
info@lando.lv

  facebook icon small  youtube icon  draugiem lando

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef77 #020614063440