Pusaudžu atsauksmes par ātras lasīšanas kursu Mācību centrā Lando. Ātras lasīšanas mācīšanas rezultāti par sešām dienām pa trīs stundām. Grupa izglītojās 2017. gada augustā. Uz ātru lasīšanu man lika iet vecāki. Es biju pret, tāpēc ka tā bija pēdējā brīvdienu nedēļa, un gribējās atpūsties pirms skolas. Izrādījās, izglītoties var būt interesanti. Kursā pie Irinas Lando patika pilnīgi viss! Rezultāts runā pats par sevi: bija 212 vārdi minūtē – kļuva 1978. Turklāt es, lai cik tas būtu dīvaini, sāku labāk saprast to, ko izlasīju. Ko papildināt? Neko, viss ir lieliski!
Man ļoti patika! Īpaši, ka es spēju tikai sešās dienās “ieskrieties” no 269 vārdiem līdz 1123. Un es visu saprotu, kad lasu. Pat nezināju, ka var tā lasīt. Es pilnībā esmu gatava jaunajam mācību gadam.
Uz ātru lasīšanu es nokļuvu uzreiz pēc informācijas ātras iegaumēšanas kursa pusaudžiem. Šovasar Mācību centrā Lando izglītojos es, mana jaunākā māsa un mana mamma. Paātrinātā lasīšanā man patika: viss, jautrās spēles, interesanti testi. Ko papildināt? Viss ir teicami.
Lidija Volodina
Lasīšanas kursā skolas izglītojamiem man patika, ka bija labs izdales materiāls. Mums uzdāvināja grāmatas un somas. Patika skolotāja Irina Lando – viņa labi paskaidro, un, ja darīsi, kā viņa saka, tad uzreiz sāk sanākt.
Ātrā lasīšanā man patika, ka pasniedzēja Irina Lando deva skaidrus un saprotamus uzdevumus, uzdevumu skaidrojumus. Paši vingrinājumi un uzdevumi bija noderīgi un ļoti efektīvi. Starpība PIRMS un PĒC redzama no tālienes. Mūsu grupā astoņi cilvēki sāka lasīt ātrāk nekā tūkstoš vārdus minūtē, un varēja atstāstīt to, ko izlasīja. Mans sākotnējais ātrums – 156 vārdi minūtē. No sešiem jautājumiem par pirmo tekstu es varēju atbildēt uz diviem. Pēc kursa es varēju brīvi atstāstīt trīs grāmatas un tekstu, pēc kura pārbaudīja mūsu lasīšanas ātrumu. Lasīšanas gala ātrums – 720, 816, 549 un tekstā 672 vārdi minūtē. Ko papildināt? Iespējams detalizētāku iepazīšanos ar grupu, jo daudzi ir pārāk kautrīgi.
Anna Plešikova, Rīgas Osvalda v.n vidusskola, 9.b.
Kas patika? Spēles, ar kuru palīdzību trenē uzmanību.
Ko papildināt? personīgi man bija grūti saprast informāciju, kad es lasīju 2 vai 3 grāmatas vienlaicīgi, tāpēc es gribētu vairāk trenēties tajā.
Rīgas franču licejs, 12. klase