This website works best with JavaScript enabled
BT Education 2 - шаблон joomla Создание сайтов

s5 logo

Lando.lv ofis Riga 1 Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
Adrese: Rīga, A. Čaka iela 83/85

Licencēta mācību centrs LANDO. МОН № 3360800220

Ātra iegaumēšana skolniekiem Lando Mācību centrā palīdz labi mācīties skolā.Lai labi mācītos skolā, bērnam jābūt labi attīstītai atmiņai. Laba atmiņa ļauj bērnam vajadzīgajā momentā atsaukt atmiņā matemātikas formulas, viegli iemācīties dzejoļus, atcerēties un atstāstīt tekstu, reproducēt ciparu informāciju, piemēram, vēstures datus, kā arī iegaumēt un atcerēties vārdus, nosaukumus, sarežģītu terminoloģiju.

Eksistē noteikti likumi, pēc kuriem mūsu galvas smadzenes apstrādā un glabā informāciju. Ja jūs gribat, lai izglītojamais efektīvi mācītos skolā, būtu ļoti noderīgi iemācīt viņu izmantot atmiņas darbības likumus. Piemēram, kāpēc mēs atceramies, ka Itālijas kontūras atgādina zābaku, un varam to atcerēties pēc daudziem gadiem pēc skolas beigšanas, un ne vienmēr atceramies, kā izskatās citas valstis.
Svešvalodā mēs labi atceramies smieklīgus vārdus, bet daudzus citus vārdus pastāvīgi jāmeklē vārdnīcā.

Mūsdienu skolas sistēma pieprasa no izglītojamā prasmi iegaumēt lielu informācijas apjomu, bet diemžēl nemāca, kādā veidā to var izdarīt.
Mums ir divas galvas smadzeņu puslodes – labā un kreisā. Ja iegaumējamā informācijā mēs redzam loģiku, tad varam soli pa solim reproducēt iemācīto materiālu. Bet ko darīt, ja šajā materiālā nav loģikas?

Piemēram, kā ātri iegaumēt un vajadzīgajā momentā atcerēties valstu un galvaspilsētu nosaukumus? Vai tiešām tikai iekalt? Jūs varat viegli pārbaudīt savu bērnu – pajautājiet, cik valstis ietilpst Eiropas Savienībā, un lai viņš nosauc gan valstis, gan galvaspilsētas.

Svešvalodas stundās mums pastāvīgi atkārto, ka jāmācās jaunus vārdus. Turklāt nez kāpēc visi skolotāji aizmirst, ka iegaumēšanas norma, ja cilvēks nepārvalda noteiktus iegaumēšanas paņēmienus, ir septiņi plus-mīnus divi vārdu, tas ir, no pieci līdz deviņi svešvalodas vārdi ar tulkojumu, bet uz mājām uzdod daudz vairāk.

Un atcerieties vēstures stundas uzdevumus: sakārtojiet tabulā notikumus tādā kārtībā, kādā tie notika. Cik cilvēki (izņemot pašu skolotāju) var reproducēt notikumus uz laika līnijas ar visiem datiem, nosaukumiem un galveno varoņu vārdiem.

Tagad atcerēsimies, cik spēka daudziem vecākiem atņem nepieciešamība mācīties kopā ar bērnu. Tāds iespaids, ka skola ir pārstājusi kaut ko mācīt bērniem, un ir sākusi stingri pieprasīt rezultātus no vecākiem. Daudziem vecākiem nav skaidrs, ja bērns apmeklē skolu, kāpēc viņam mājās viss jāskaidro no jauna.

Bieži īstas šausmas rada nepieciešamība iemācīties dzejoļus. Lai ātri un viegli iemācītos dzejoļus, jāattīsta tēlaino atmiņu. Katrs dzejolis taču ir virkne dzejnieka aprakstītu spilgtu tēlu, kas nomaina viens otru. Pēc tam, kad bērns kļūs vecāks, tā pati tēlainā atmiņa, palīdzēs saprast ģeometrijas uzdevumus. Un jaunākajās klasēs tēlainā atmiņa ļauj iztēloties, kas notiek matemātikas uzdevumos. Ļoti bieži, ja izglītojamais nevar iztēloties sev uzdevuma nosacījumu ainu, viņš nevar risināt teksta uzdevumus, lai gan viegli risina matemātikas piemērus. Pamēģiniet, piemēram, palūgt bērnam precizēt, ja pirmais automašīnas ritenis brauc ar ātrumu piecdesmit kilometri stundā, ar kādu ātrumu tad brauc otrais, trešais un ceturtais ritenis. Ja izglītojamais neiztēlojas, kas notiek pēc uzdevuma nosacījumiem, viņš vienkārši atbildēs, ka zina, ka tāda tipa uzdevumos jāreizina ar divi, ar trīs un ar četri.

Licencētā Lando Mācību centrā, adresē A. Čaka iela 83/85, Rīga, mēs piedāvājam informācijas ātras iegaumēšanas programmu izglītojamiem.

Līdzīga programma – www.lando.lv. Pierakstīšanās pa tālr. 29433553; 67273009.

Ātra iegaumēšana skolniekiem Lando Mācību centrā palīdz labi mācīties skolā.Lai labi mācītos skolā, bērnam jābūt labi attīstītai atmiņai. Laba atmiņa ļauj bērnam vajadzīgajā momentā atsaukt atmiņā matemātikas formulas, viegli iemācīties dzejoļus, atcerēties un atstāstīt tekstu, reproducēt ciparu informāciju, piemēram, vēstures datus, kā arī iegaumēt un atcerēties vārdus, nosaukumus, sarežģītu terminoloģiju.

Eksistē noteikti likumi, pēc kuriem mūsu galvas smadzenes apstrādā un glabā informāciju. Ja jūs gribat, lai izglītojamais efektīvi mācītos skolā, būtu ļoti noderīgi iemācīt viņu izmantot atmiņas darbības likumus. Piemēram, kāpēc mēs atceramies, ka Itālijas kontūras atgādina zābaku, un varam to atcerēties pēc daudziem gadiem pēc skolas beigšanas, un ne vienmēr atceramies, kā izskatās citas valstis.
Svešvalodā mēs labi atceramies smieklīgus vārdus, bet daudzus citus vārdus pastāvīgi jāmeklē vārdnīcā.

Mūsdienu skolas sistēma pieprasa no izglītojamā prasmi iegaumēt lielu informācijas apjomu, bet diemžēl nemāca, kādā veidā to var izdarīt.
Mums ir divas galvas smadzeņu puslodes – labā un kreisā. Ja iegaumējamā informācijā mēs redzam loģiku, tad varam soli pa solim reproducēt iemācīto materiālu. Bet ko darīt, ja šajā materiālā nav loģikas?

Piemēram, kā ātri iegaumēt un vajadzīgajā momentā atcerēties valstu un galvaspilsētu nosaukumus? Vai tiešām tikai iekalt? Jūs varat viegli pārbaudīt savu bērnu – pajautājiet, cik valstis ietilpst Eiropas Savienībā, un lai viņš nosauc gan valstis, gan galvaspilsētas.

Svešvalodas stundās mums pastāvīgi atkārto, ka jāmācās jaunus vārdus. Turklāt nez kāpēc visi skolotāji aizmirst, ka iegaumēšanas norma, ja cilvēks nepārvalda noteiktus iegaumēšanas paņēmienus, ir septiņi plus-mīnus divi vārdu, tas ir, no pieci līdz deviņi svešvalodas vārdi ar tulkojumu, bet uz mājām uzdod daudz vairāk.

Un atcerieties vēstures stundas uzdevumus: sakārtojiet tabulā notikumus tādā kārtībā, kādā tie notika. Cik cilvēki (izņemot pašu skolotāju) var reproducēt notikumus uz laika līnijas ar visiem datiem, nosaukumiem un galveno varoņu vārdiem.

Tagad atcerēsimies, cik spēka daudziem vecākiem atņem nepieciešamība mācīties kopā ar bērnu. Tāds iespaids, ka skola ir pārstājusi kaut ko mācīt bērniem, un ir sākusi stingri pieprasīt rezultātus no vecākiem. Daudziem vecākiem nav skaidrs, ja bērns apmeklē skolu, kāpēc viņam mājās viss jāskaidro no jauna.

Bieži īstas šausmas rada nepieciešamība iemācīties dzejoļus. Lai ātri un viegli iemācītos dzejoļus, jāattīsta tēlaino atmiņu. Katrs dzejolis taču ir virkne dzejnieka aprakstītu spilgtu tēlu, kas nomaina viens otru. Pēc tam, kad bērns kļūs vecāks, tā pati tēlainā atmiņa, palīdzēs saprast ģeometrijas uzdevumus. Un jaunākajās klasēs tēlainā atmiņa ļauj iztēloties, kas notiek matemātikas uzdevumos. Ļoti bieži, ja izglītojamais nevar iztēloties sev uzdevuma nosacījumu ainu, viņš nevar risināt teksta uzdevumus, lai gan viegli risina matemātikas piemērus. Pamēģiniet, piemēram, palūgt bērnam precizēt, ja pirmais automašīnas ritenis brauc ar ātrumu piecdesmit kilometri stundā, ar kādu ātrumu tad brauc otrais, trešais un ceturtais ritenis. Ja izglītojamais neiztēlojas, kas notiek pēc uzdevuma nosacījumiem, viņš vienkārši atbildēs, ka zina, ka tāda tipa uzdevumos jāreizina ar divi, ar trīs un ar četri.

Licencētā Lando Mācību centrā, adresē A. Čaka iela 83/85, Rīga, mēs piedāvājam informācijas ātras iegaumēšanas programmu izglītojamiem.

Līdzīga programma – www.lando.lv. Pierakstīšanās pa tālr. 29433553; 67273009.

Proforientacija Lando6576567

risovanie 6457656lat

skorochtenieDljaDetej l7678678at

BZ Exam podr546546

Magic78987

Video kanāls 

Parakstīties uz jaunumiem 

Rekvizīti 

Licencēts ātrās iegaumēšanas mācību centrs LANDO®
МОН № 3360800220

Rīga, A. Čaka iela 83/85
Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
info@lando.lv

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef77 #020614063440