This website works best with JavaScript enabled
BT Education 2 - шаблон joomla Создание сайтов

s5 logo

Lando.lv ofis Riga 1 Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
Adrese: Rīga, A. Čaka iela 83/85

Licencēta mācību centrs LANDO. МОН № 3360800220

Bistroe zapominanie deti lando otzivi roditelej IMG 1918Svētdienās Lando notiek informācijas ātras iegaumēšanas nodarbības bērniem. Lando kursos var piedalīties vecāki. Vecāku atsauksmes par Lando kursiem mēs uzskatām par mūsu labāko  reklāmu.

Nodarbību laikā vecāki arī strādā tāpat kā bērni: iegaumē, izdomā asociācijas, attīsta atmiņu.
Mammas vienmēr ir sajūsmā par pieredzējušā psihologa Jevgeņija Mihailoviča darbu, viņš atmiņas attīstīšanas kursus vada vēl kopš 1988. gada. Viņš sāka vadīt kursus vēl kompānijā „Modus”, pirmajā kompānijā, kas nodarbojās ar atmiņas attīstīšanas un informācijas ātras iegaumēšanas kursiem. Gadi iet, un meistarība tikai pilnveidojas.
Pēc to vecāku atsauksmēm, kas piedalījās informācijas ātras iegaumēšanas un atmiņas attīstīšanas stundās bērniem, viņš ir labākais pedagogs, ko viņi ir redzējuši. Māmiņas atzīmē lielisku auditorijas pārvaldīšanu.
Daudziem vecākiem par pārsteigumu, viņu bērni nepamanīja, kā pagāja trīs nodarbību stundas.
Ātras iegaumēšanas kursos bērniem notiek ne tikai aktīva fantāzijas, bet arī tēlainās domāšanas attīstība. Tēlainā domāšana mums nepieciešama izglītošanā skolā. Piemēram, risinot jebkurus matemātikas uzdevumus, ne tikai ģeometrijā, bet jebkurus teksta uzdevumus, bērnam jāiztēlojas, kas notiek. No punkta A uz punktu B izbrauca vilciens…. Baseinā no vienas caurules ieplūst ūdens, bet pa otru – iztek ārā. Izglītojamie, kam nav pietiekami attīstīta tēlainā domāšana, izjūt grūtības, risinot tādus uzdevumus. Lai gan mēs esam pieraduši domāt, ka tēlainā domāšana mums nepieciešama tikai daiļliteratūras lasīšanai vai zīmēšanai.
Par tēlainību atbild labā galvas smadzeņu. Un, ja tā nav pietiekami attīstīta, tad ir traucēta veseluma uztvere. Mums galva taču nav pogas, ko mēs varam nospiest un izlemt, ka tagad darbosies labā smadzeņu puslode, bet tagad – kreisā. Informācija nonāk smadzenēs, tiek apstrādāta vienā no smadzeņu puslodēm un caur īpašu galvas smadzeņu daļu, kas atbild par saikni starp divām smadzeņu puslodēm, un aiziet uz otru smadzeņu puslodi. Tas ir, informācija pastāvīgi pārvietojas turpu-šurpu. Ja viena no smadzeņu puslodēm ir sliktāk attīstīta un nevar pilnībā uztvert un pārstrādāt saņemto informāciju, tad šī informācija tiek izkropļota. Cilvēkam ir vērojami uztveres traucējumi.
Tas visvairāk līdzinās greizajam spogulim, kas atrodas katra no mums iekšpusē. Ja jūs esat bijuši „smieklu istabā” ar  greizajiem spoguļiem, jūs atceraties, kā mainās attēls atkarībā no katra spoguļa izliekuma. Tas pats notiek izglītojamo galvās, ja tēlainā domāšana nav pietiekami attīstīta.
Tipiski piemēri, kad rodas problēmas ar tēlaino domāšanu – tā ir dzejoļu mācīšanās. Kas ir dzejolis? Atšķirībā no poēmas tajā nav jēgas vai darbību secības, nav sižeta. Dzejolis ir virkne skaistu tēlu, kas nomaina viens otru. Ja izglītojamais spēj tos iztēloties, tad jebkuru dzejoli var iemācīties pēc trīs – četrām lasīšanas reizēm, bet lielākā klases izglītojamo daļa dzejoļu mācās divas-trīs stundas.
Ātras iegaumēšanas un atmiņas attīstīšanas kurss bērniem Lando ļauj apgūt un iemācīties pielietot instrumentus, kas bērniem palīdzēs labāk mācīties skolā, justies sekmīgiem un pārliecinātiem par sevi un saviem spēkiem, un spējām.
Ja jums vēl ir šaubas, tad aicinām vecākus kopā ar saviem bērniem apmeklēt Lando ātras iegaumēšanas un atmiņas attīstīšanas bezmaksas stundas. Iepriekšēja pierakstīšanās ir obligāta. Mūsu adrese: Rīga, A. Čaka iela 83/85, Licencēts Mācību Centrs Lando, tālr. 29433553, 67273009.

Bistroe zapominanie deti lando otzivi roditelej IMG 1918Svētdienās Lando notiek informācijas ātras iegaumēšanas nodarbības bērniem. Lando kursos var piedalīties vecāki. Vecāku atsauksmes par Lando kursiem mēs uzskatām par mūsu labāko  reklāmu.

Nodarbību laikā vecāki arī strādā tāpat kā bērni: iegaumē, izdomā asociācijas, attīsta atmiņu.
Mammas vienmēr ir sajūsmā par pieredzējušā psihologa Jevgeņija Mihailoviča darbu, viņš atmiņas attīstīšanas kursus vada vēl kopš 1988. gada. Viņš sāka vadīt kursus vēl kompānijā „Modus”, pirmajā kompānijā, kas nodarbojās ar atmiņas attīstīšanas un informācijas ātras iegaumēšanas kursiem. Gadi iet, un meistarība tikai pilnveidojas.
Pēc to vecāku atsauksmēm, kas piedalījās informācijas ātras iegaumēšanas un atmiņas attīstīšanas stundās bērniem, viņš ir labākais pedagogs, ko viņi ir redzējuši. Māmiņas atzīmē lielisku auditorijas pārvaldīšanu.
Daudziem vecākiem par pārsteigumu, viņu bērni nepamanīja, kā pagāja trīs nodarbību stundas.
Ātras iegaumēšanas kursos bērniem notiek ne tikai aktīva fantāzijas, bet arī tēlainās domāšanas attīstība. Tēlainā domāšana mums nepieciešama izglītošanā skolā. Piemēram, risinot jebkurus matemātikas uzdevumus, ne tikai ģeometrijā, bet jebkurus teksta uzdevumus, bērnam jāiztēlojas, kas notiek. No punkta A uz punktu B izbrauca vilciens…. Baseinā no vienas caurules ieplūst ūdens, bet pa otru – iztek ārā. Izglītojamie, kam nav pietiekami attīstīta tēlainā domāšana, izjūt grūtības, risinot tādus uzdevumus. Lai gan mēs esam pieraduši domāt, ka tēlainā domāšana mums nepieciešama tikai daiļliteratūras lasīšanai vai zīmēšanai.
Par tēlainību atbild labā galvas smadzeņu. Un, ja tā nav pietiekami attīstīta, tad ir traucēta veseluma uztvere. Mums galva taču nav pogas, ko mēs varam nospiest un izlemt, ka tagad darbosies labā smadzeņu puslode, bet tagad – kreisā. Informācija nonāk smadzenēs, tiek apstrādāta vienā no smadzeņu puslodēm un caur īpašu galvas smadzeņu daļu, kas atbild par saikni starp divām smadzeņu puslodēm, un aiziet uz otru smadzeņu puslodi. Tas ir, informācija pastāvīgi pārvietojas turpu-šurpu. Ja viena no smadzeņu puslodēm ir sliktāk attīstīta un nevar pilnībā uztvert un pārstrādāt saņemto informāciju, tad šī informācija tiek izkropļota. Cilvēkam ir vērojami uztveres traucējumi.
Tas visvairāk līdzinās greizajam spogulim, kas atrodas katra no mums iekšpusē. Ja jūs esat bijuši „smieklu istabā” ar  greizajiem spoguļiem, jūs atceraties, kā mainās attēls atkarībā no katra spoguļa izliekuma. Tas pats notiek izglītojamo galvās, ja tēlainā domāšana nav pietiekami attīstīta.
Tipiski piemēri, kad rodas problēmas ar tēlaino domāšanu – tā ir dzejoļu mācīšanās. Kas ir dzejolis? Atšķirībā no poēmas tajā nav jēgas vai darbību secības, nav sižeta. Dzejolis ir virkne skaistu tēlu, kas nomaina viens otru. Ja izglītojamais spēj tos iztēloties, tad jebkuru dzejoli var iemācīties pēc trīs – četrām lasīšanas reizēm, bet lielākā klases izglītojamo daļa dzejoļu mācās divas-trīs stundas.
Ātras iegaumēšanas un atmiņas attīstīšanas kurss bērniem Lando ļauj apgūt un iemācīties pielietot instrumentus, kas bērniem palīdzēs labāk mācīties skolā, justies sekmīgiem un pārliecinātiem par sevi un saviem spēkiem, un spējām.
Ja jums vēl ir šaubas, tad aicinām vecākus kopā ar saviem bērniem apmeklēt Lando ātras iegaumēšanas un atmiņas attīstīšanas bezmaksas stundas. Iepriekšēja pierakstīšanās ir obligāta. Mūsu adrese: Rīga, A. Čaka iela 83/85, Licencēts Mācību Centrs Lando, tālr. 29433553, 67273009.

Pievienojies tagad 

Proforientacija Lando7678 LV

risovanie 765765765lat

skorochtenieDljaDetej lat2018DEC

Film Film Film Lando 2017lv

 

Orator podrostki LV32424

BZ podr 2018 mart LV

Video kanāls 

Parakstīties uz jaunumiem 

Rekvizīti 

Licencēts ātrās iegaumēšanas mācību centrs LANDO®
МОН № 3360800220

Rīga, A. Čaka iela 83/85
Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
info@lando.lv

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef77 #020614063440