This website works best with JavaScript enabled
BT Education 2 - шаблон joomla Создание сайтов

s5 logo

Lando.lv ofis Riga 1 Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
Adrese: Rīga, A. Čaka iela 83/85

Licencēta mācību centrs LANDO. МОН № 3360800220

Jelgava 4klassJelgavā Irina Lando vadīja četras bezmaksas meistarklases izglītojamiem.

Vienu no meistarklasēm organizēja ceturtās klases izglītojamiem.

Pirms 2016. gada pavasara brīvdienām Irina Lando, zinātņu doktore, licencēta Mācību centra Lando direktore un dibinātāja, vadīja bezmaksas meistarklases Jelgavas skolā. Informācijas ātrasiegaumēšanas nodarbības ļauj attīstīt interesi par izglītošanos, paskaidrot, kā darbojas atmiņas likumi, saprast, kā iegaumēt informāciju tādejādi, lai pēc tam to būtu viegli atcerēties,un tā ilgi paliktu atmiņā.

Mūsdienu skolas sistēma no izglītojamiem prasa arvien lielāku un lielāku datu apjomu, ko jāpatur galvā. Turklāt, šie dati ne vienmēr kļūst par informāciju, un vēl jo vairāk – par zināšanām.

Zināšanas, tas ir izglītojamā apgūtais, saprastais, ko var pielietot praksē. Informācija, ko mēs varam izmantot, kļūst par zināšanām tikai gadījumā, ja mēs to izlaižam caur sevi, tas ir, apzināmies. Apzināšanas process nav automātisks. Tas prasa noteiktu piepūli, tajā skaitā, intelektuālo, atšķirībā atpazīšanas procesa, kas ir svarīgs izdzīvošanai, un tāpēc ir automātisks. Mēs visi saprotam, ka uz ielas mēs varam atpazīt cilvēku, bet nevaram atcerētieskā viņu sauc. Tie ir divi dažādi procesi atpazīšana un atcerēšanās. Viens automātisks, otrs prasa intelektuālo piepūli.

Daudzi cilvēki vairs neprot izturēt intelektuālo slodzi, betmūsdienu skolā arī daudzi bērni neprot noturēt intelektuālo slodzi, kas, pirmkārt, izpaužasuzmanības problēmās. Ne velti nesen Oksfordā notika funkcionālā analfabētisma problēmām veltīta konference.

Konstitūcija bērnam garantē tiesības uz bezmaksas izglītību. Tāpēc viņu ir jāpaņem skolā, bet neviena skola nevar garantēt, ka bērns mācīsies. Ir skaidrs, ka viņš apmeklē skolu. Bet tas, ka bērns iet uz skolu un pie dalās nodarbībās, ne vienmēr garantē, ka viņš tur izglītojas. Jautājuma būtība, vai viņam piemīt izglītošanai nepieciešamās iemaņas, vai viņš zina, kas ir vajadzīgs, lai izglītotos. Vai viņš var pielietot praksē izglītošanai nepieciešamās iemaņas?

Tātad ir skaidrs, ka bērnu ir jāpaņem skolā. Turklāt, ja ir problēmas ar uzmanību, neviens pedagogs nevarēs viņu izglītot. Par uzmanību atbild galvas smadzeņu pieres un deniņu daivas. Ja ir traucējumi šajās galvas smadzeņu daļās, tad bērnam momentāni rodas problēmas ar izglītošanos. Vecākiem jāsaprot un jācenšos risināt šo jautājumu pirms šī problēma ir radusies. Vienkārši jābūt ļoti uzmanīgam pret savu bērnu un jāreaģē uz to, ko saka skolotājs, un kam viņš pievērš vecāku uzmanību.

Tagad skolotājiem ir daudz pretenziju pret vecākiem, bet vecāki nav apmierināti ar skolotājiem. Laikam ir pienācis laiks gan vienai, gan otrai pusei sadzirdēt citas puses viedokli, lai ar kopīgām pūlēm kaut ko darītu bērna potenciāla attīstības plānā.


Jelgava 4klassJelgavā Irina Lando vadīja četras bezmaksas meistarklases izglītojamiem.

Vienu no meistarklasēm organizēja ceturtās klases izglītojamiem.

Pirms 2016. gada pavasara brīvdienām Irina Lando, zinātņu doktore, licencēta Mācību centra Lando direktore un dibinātāja, vadīja bezmaksas meistarklases Jelgavas skolā. Informācijas ātrasiegaumēšanas nodarbības ļauj attīstīt interesi par izglītošanos, paskaidrot, kā darbojas atmiņas likumi, saprast, kā iegaumēt informāciju tādejādi, lai pēc tam to būtu viegli atcerēties,un tā ilgi paliktu atmiņā.

Mūsdienu skolas sistēma no izglītojamiem prasa arvien lielāku un lielāku datu apjomu, ko jāpatur galvā. Turklāt, šie dati ne vienmēr kļūst par informāciju, un vēl jo vairāk – par zināšanām.

Zināšanas, tas ir izglītojamā apgūtais, saprastais, ko var pielietot praksē. Informācija, ko mēs varam izmantot, kļūst par zināšanām tikai gadījumā, ja mēs to izlaižam caur sevi, tas ir, apzināmies. Apzināšanas process nav automātisks. Tas prasa noteiktu piepūli, tajā skaitā, intelektuālo, atšķirībā atpazīšanas procesa, kas ir svarīgs izdzīvošanai, un tāpēc ir automātisks. Mēs visi saprotam, ka uz ielas mēs varam atpazīt cilvēku, bet nevaram atcerētieskā viņu sauc. Tie ir divi dažādi procesi atpazīšana un atcerēšanās. Viens automātisks, otrs prasa intelektuālo piepūli.

Daudzi cilvēki vairs neprot izturēt intelektuālo slodzi, betmūsdienu skolā arī daudzi bērni neprot noturēt intelektuālo slodzi, kas, pirmkārt, izpaužasuzmanības problēmās. Ne velti nesen Oksfordā notika funkcionālā analfabētisma problēmām veltīta konference.

Konstitūcija bērnam garantē tiesības uz bezmaksas izglītību. Tāpēc viņu ir jāpaņem skolā, bet neviena skola nevar garantēt, ka bērns mācīsies. Ir skaidrs, ka viņš apmeklē skolu. Bet tas, ka bērns iet uz skolu un pie dalās nodarbībās, ne vienmēr garantē, ka viņš tur izglītojas. Jautājuma būtība, vai viņam piemīt izglītošanai nepieciešamās iemaņas, vai viņš zina, kas ir vajadzīgs, lai izglītotos. Vai viņš var pielietot praksē izglītošanai nepieciešamās iemaņas?

Tātad ir skaidrs, ka bērnu ir jāpaņem skolā. Turklāt, ja ir problēmas ar uzmanību, neviens pedagogs nevarēs viņu izglītot. Par uzmanību atbild galvas smadzeņu pieres un deniņu daivas. Ja ir traucējumi šajās galvas smadzeņu daļās, tad bērnam momentāni rodas problēmas ar izglītošanos. Vecākiem jāsaprot un jācenšos risināt šo jautājumu pirms šī problēma ir radusies. Vienkārši jābūt ļoti uzmanīgam pret savu bērnu un jāreaģē uz to, ko saka skolotājs, un kam viņš pievērš vecāku uzmanību.

Tagad skolotājiem ir daudz pretenziju pret vecākiem, bet vecāki nav apmierināti ar skolotājiem. Laikam ir pienācis laiks gan vienai, gan otrai pusei sadzirdēt citas puses viedokli, lai ar kopīgām pūlēm kaut ko darītu bērna potenciāla attīstības plānā.


Proforientacija Lando6576567

risovanie 6457656lat

skorochtenieDljaDetej l7678678at

BZ Exam podr546546

Magic78987

Video kanāls 

Parakstīties uz jaunumiem 

Rekvizīti 

Licencēts ātrās iegaumēšanas mācību centrs LANDO®
МОН № 3360800220

Rīga, A. Čaka iela 83/85
Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
info@lando.lv

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef77 #020614063440