This website works best with JavaScript enabled
BT Education 2 - шаблон joomla Создание сайтов

s5 logo

Lando.lv ofis Riga 1 Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
Adrese: Rīga, A. Čaka iela 83/85

Licencēta mācību centrs LANDO. МОН № 3360800220

Jelgava 4Irina Lando skolās pastāvīgi vada informācijas ātras iegaumēšanas un atmiņas attīstīšanas nodarbības dažādu klašu izglītojamiem. Visas nodarbības skolās Irina Lando vada bez maksas.
Visi bērni saņem tipogrāfijā nodrukātus materiālus. Katrs saņem krievu valodas vārdu krājuma ātras iegaumēšanas komplektu mācībām un ātrai iegaumēšanai. Bērni redz, ka mācīties var ne obligāti nopietni, tajā skaitā, tas ir jautri un interesanti.
Pēc sākumskolas klašu skolotāju konferences, kas notika Jelgavā, sapulcējās vairāk kā pieci simti sākumskolas pasniedzēju. Irina Lando regulāri vada meistarklases, iepazīšanās nodarbības un atklātās stundas dažādās skolās. Visas nodarbības skolās notiek bez maksas.

Mūsdienu skolas problēmas kļūst arvien acīmredzamākas. Vecāki sūdzas, ka bērniem skolā nav interesanti, turklāt, aizmirst pārbaudīt, vai bērniem vispār kas interesē, izņemot internetu, telefonus un datorspēles.
Ja bērnu interesē tikai rotaļlietas, tad kā viņš pats mācīsies? Izglītošana nevar būt momentāna.
Jebkura izglītošana ir trīspusējs process.
Pirmais, tas ir izglītojamais, kurš mācās. Uz minūti iztēlojieties, ka jūs ļoti labi paēdāt pusdienas: apēdāt pirmo, otro un trešo ēdienu. Pēc tam jums vēl atnesa saldējuma porciju un tortes gabaliņu. Viss, jūs esat paēduši. Un šajā momentā kāds uzcepa kartupeļus tieši tādējādi, kā jums patīk, un piedāvā tos jums. Cik daudz cepto kartupeļu viņš varēs jums iebarot? Pareizi, necik. Tāpēc pirms apgalvot, ka bērnam vienkārši nav interesanti skolā un runāt, ka neviens nevar atklāt bērna talantu, būtu labi pievērst uzmanību tam, cik lielā mērā pats bērns ir gatavs mācīties. Vai viņš ir gatavs klausīties paskaidrojumus stundā?
Šodien ļoti modernā frāze, ka bērnu jāieinteresē, ir pretrunā ar Ļeva Vigotska teicienu, ka cilvēka prasme pašam sev attīstīt interesi par neinteresantām lietām liecina par viņa intelektuālās attīstības līmeni.
Bet tagad mēs vēlreiz atgriezīsimies pie frāzes, ka „manu bērnu ir jāieinteresē”. Vārdu sakot, jūs sapratāt.
Otra puse – tas ir skolotājs. Ja cilvēks, kurš pasniedz mācību priekšmetu, pats nemīl bērnus, neprot paskaidrot, neraugoties uz augstāko pedagoģisko izglītību, nevar kontrolēt disciplīnu klasē, tad viņam būs ļoti sarežģīti vadīt stundu. Skolas skolotājiem šodien ir atņēmuši iespēju ieviest disciplīnu klasē. Sanāk, kā tas tagad bieži notiek Eiropā, runa ir par dubultiem standartiem. Izglītojamais drīkst dzert kafiju stundā, runāt pa telefonu, staigāt pa klasi, traucējot citiem bērniem, bet, lūk, skolotājs nedrīkst viņam izteikt piezīmes. Viņu nedrīkst arī izdzīt no klases – tādējādi, skolotājs pārkāpj viņa, izglītojamā, konstitucionālās tiesības uz bezmaksas izglītību.
No otras puses, skolā ir daudz skolotāju, kas izjūt profesionālu izdegšanu, un kuriem darbs vairs nesniedz prieku. Un, ja pats cilvēk nejūt apmierinājumus par savu darbu, tad viņam būs sarežģīti aizraut visus pārējos ar šo procesu.
Trešais posms – vecāki. Vecāki bērnam rada noteiktu emocionālo un psiholoģisko noskaņojumu attiecībā pret izglītošanas procesu. Ja bērns mājās pastāvīgi dzird, ka visi skolotāji ir dumji, un tā skola nav vajadzīga, tad kā viņš izturēsies pret to, ko viņam saka skolā?
Tādejādi, ja no trīs izglītošanas procesa elementiem nedarbojas kaut viens, tad izglītošana nebūs efektīva. Par to ir vērts atcerēties pirms vainot kādu no pusēm.
Lai parādītu izglītojamiem, kā var mācīties, kā to darīt efektīvi, Irina Lando, vadības sfēras zinātņu doktore, regulāri vada bezmaksas meistarklases skolās.
Irina Lando vada ātras iegaumēšanas un atmiņas attīstīšanas bezmaksas nodarbības skolās. Jūs varat pierakstīties uz bezmaksas nodarbībām, piezvanot uz ofisu pa telefoniem (+371) 29433553, (+371) 67273009; Rīga, A. Čaka iela 85/85; www.lando.lv

Jelgava 4Irina Lando skolās pastāvīgi vada informācijas ātras iegaumēšanas un atmiņas attīstīšanas nodarbības dažādu klašu izglītojamiem. Visas nodarbības skolās Irina Lando vada bez maksas.
Visi bērni saņem tipogrāfijā nodrukātus materiālus. Katrs saņem krievu valodas vārdu krājuma ātras iegaumēšanas komplektu mācībām un ātrai iegaumēšanai. Bērni redz, ka mācīties var ne obligāti nopietni, tajā skaitā, tas ir jautri un interesanti.
Pēc sākumskolas klašu skolotāju konferences, kas notika Jelgavā, sapulcējās vairāk kā pieci simti sākumskolas pasniedzēju. Irina Lando regulāri vada meistarklases, iepazīšanās nodarbības un atklātās stundas dažādās skolās. Visas nodarbības skolās notiek bez maksas.

Mūsdienu skolas problēmas kļūst arvien acīmredzamākas. Vecāki sūdzas, ka bērniem skolā nav interesanti, turklāt, aizmirst pārbaudīt, vai bērniem vispār kas interesē, izņemot internetu, telefonus un datorspēles.
Ja bērnu interesē tikai rotaļlietas, tad kā viņš pats mācīsies? Izglītošana nevar būt momentāna.
Jebkura izglītošana ir trīspusējs process.
Pirmais, tas ir izglītojamais, kurš mācās. Uz minūti iztēlojieties, ka jūs ļoti labi paēdāt pusdienas: apēdāt pirmo, otro un trešo ēdienu. Pēc tam jums vēl atnesa saldējuma porciju un tortes gabaliņu. Viss, jūs esat paēduši. Un šajā momentā kāds uzcepa kartupeļus tieši tādējādi, kā jums patīk, un piedāvā tos jums. Cik daudz cepto kartupeļu viņš varēs jums iebarot? Pareizi, necik. Tāpēc pirms apgalvot, ka bērnam vienkārši nav interesanti skolā un runāt, ka neviens nevar atklāt bērna talantu, būtu labi pievērst uzmanību tam, cik lielā mērā pats bērns ir gatavs mācīties. Vai viņš ir gatavs klausīties paskaidrojumus stundā?
Šodien ļoti modernā frāze, ka bērnu jāieinteresē, ir pretrunā ar Ļeva Vigotska teicienu, ka cilvēka prasme pašam sev attīstīt interesi par neinteresantām lietām liecina par viņa intelektuālās attīstības līmeni.
Bet tagad mēs vēlreiz atgriezīsimies pie frāzes, ka „manu bērnu ir jāieinteresē”. Vārdu sakot, jūs sapratāt.
Otra puse – tas ir skolotājs. Ja cilvēks, kurš pasniedz mācību priekšmetu, pats nemīl bērnus, neprot paskaidrot, neraugoties uz augstāko pedagoģisko izglītību, nevar kontrolēt disciplīnu klasē, tad viņam būs ļoti sarežģīti vadīt stundu. Skolas skolotājiem šodien ir atņēmuši iespēju ieviest disciplīnu klasē. Sanāk, kā tas tagad bieži notiek Eiropā, runa ir par dubultiem standartiem. Izglītojamais drīkst dzert kafiju stundā, runāt pa telefonu, staigāt pa klasi, traucējot citiem bērniem, bet, lūk, skolotājs nedrīkst viņam izteikt piezīmes. Viņu nedrīkst arī izdzīt no klases – tādējādi, skolotājs pārkāpj viņa, izglītojamā, konstitucionālās tiesības uz bezmaksas izglītību.
No otras puses, skolā ir daudz skolotāju, kas izjūt profesionālu izdegšanu, un kuriem darbs vairs nesniedz prieku. Un, ja pats cilvēk nejūt apmierinājumus par savu darbu, tad viņam būs sarežģīti aizraut visus pārējos ar šo procesu.
Trešais posms – vecāki. Vecāki bērnam rada noteiktu emocionālo un psiholoģisko noskaņojumu attiecībā pret izglītošanas procesu. Ja bērns mājās pastāvīgi dzird, ka visi skolotāji ir dumji, un tā skola nav vajadzīga, tad kā viņš izturēsies pret to, ko viņam saka skolā?
Tādejādi, ja no trīs izglītošanas procesa elementiem nedarbojas kaut viens, tad izglītošana nebūs efektīva. Par to ir vērts atcerēties pirms vainot kādu no pusēm.
Lai parādītu izglītojamiem, kā var mācīties, kā to darīt efektīvi, Irina Lando, vadības sfēras zinātņu doktore, regulāri vada bezmaksas meistarklases skolās.
Irina Lando vada ātras iegaumēšanas un atmiņas attīstīšanas bezmaksas nodarbības skolās. Jūs varat pierakstīties uz bezmaksas nodarbībām, piezvanot uz ofisu pa telefoniem (+371) 29433553, (+371) 67273009; Rīga, A. Čaka iela 85/85; www.lando.lv

risovanie 6457656lat

skorochtenieDljaDetej l7678678at

BZ Exam podr546546

Magic78987

Video kanāls 

Parakstīties uz jaunumiem 

Rekvizīti 

Licencēts ātrās iegaumēšanas mācību centrs LANDO®
МОН № 3360800220

Rīga, A. Čaka iela 83/85
Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
info@lando.lv

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef77 #020614063440