Irina Lando vadīja ātras lasīšanas treniņu pusaudžiem. Pusaudžu rezultāti un vecāku un pusaudžu atsauksmes par ātras lasīšanas programmu Lando. Ātra lasīšana ir programma, kas māca domāt ātrāk. Pirmais lasīšanas ierobežojums – tas ir domāšanas ātrums, ar kādu cilvēks, nav svarīgi, pieaugušais vai pusaudzis, var apstrādāt informāciju. Ātra lasīšana ļauj uz vingrinājumu ātras nomaiņas rēķina likt smadzenēm strādāt ātrāk. Par izlasītā saprašanu atbild galvas smadzeņu aizmugurējās daļas. Diemžēl lielākajai daļai mūsdienu jaunatnes, kas nelasa, šī smadzeņu daļa nebūs pietiekami attīstīta, jo ne ar ko vairāk to nevar aktivizēt.
Ātra lasīšana pusaudžiem Lando. Atsauksmes un rezultāti. Trenere Irina Lando.
Man patika teksti. Visa teorija tika pasniegta tekstos, un mums bija pastāvīga prakse. Patika izstrādāt pareizas acu kustības pa rindiņām un lasīt no punkta uz punktu. Patika uzmanības uzdevumi. Es palielināju ātrumu trīs reizes – no 186 vārdiem minūtē līdz 560 vārdiem minūtē. Turklāt kursa beigās es sapratu tekstus un grāmatas labāk nekā sākumā. Ar katru dienu arvien labāk un labāk iegaumēju izlasīto.
Anastasija, 15 gadi
Man patika vingrinājumi, ko mēs veicām ātras lasīšanas kursā. Sākumā bija sarežģīti, pēc tam likās, ka ir viegli. Ļoti patika mūsu pedagoģe Irina Lando. Viņa labi un saprotami paskaidro. Patika veikt acu vingrinājumus – virzīt skatienu no punkta uz punktu. Lando ātras lasīšanas kursā pusaudžiem pie mums sapulcējās laba kompānija. Es atradu jaunus draugus un man bija interesanti.
Džeina, 13 gadi
Es apmeklēju ātras lasīšanas kursu skolēniem divus gadus atpakaļ. Tagad atnācu izglītoties ar pusaudžiem, jo šajā kursā programma ir sarežģītāka. Gribēju atkārtot un nostiprināt rezultātu. Man patika acu treniņš no punkta uz punktu. Patika ātruma un uzmanības uzdevumi. Esmu apmierināts ar rezultātu, „ieskrējos” vairāk kā trīs reizes sešās dienās. Žēl, ka kurss beidzās tik ātri. Mēs visi tikko sadraudzējāmies, bet jau beigas. Es noteikti vēl atnākšu uz Lando uz citiem kursiem – uz profesionālo orientāciju, oratora meistarību un atmiņas attīstīšanu.
Rodions, 12 gadi
Ātras lasīšanas kursā mani pierakstīja mamma. Lando es jau mācījos matemātiku. Tur arī bija ļoti interesanti, un bija labsirdīga skolotāja. Visi Landovisi skolotāji labi paskaidro. Šeit es visu saprotu. Ātra lasīšanā pusaudžiem man patika virzīt skatienu turpu-šurpu un lasīt. Patika mani rezultāti. Lieliska grupa, labs un uzmanīgs pedagogs. Visu saprotami paskaidro, un, ja vajag, strādā ar katru atsevišķi. Tagad es lasīšu grāmatas. Izrādījās, tas ir viegli.
Jaroslavs, 12 gadi
Laba un noderīga programma. Es sāku mācīties 8-12 gadīgu skolēnu programmā, bet palūdzu, lai mani pārceļ uz pusaudžu grupu. Šeit ir jautrāk, interesantāk. Sapulcējās labi jaunieši. Mēs visi lieliski kontaktējāmies. Bija interesanti sacensties. Esmu ļoti apmierināts ar savu rezultātu. Tikai sešās dienās es sāku lasīt trīs reizes ātrāk. Pirmās divas dienas bija grūti, pēc tam sāka izdoties, bet es visu laiku strādāju. Pie mums visa grupa strādāja. Tāpēc nodarbību beigās mums bija tādi rezultāti, ka vecāki pat neticēja un visi atnāca paskatīties pēdējo stundu un eksāmenu. Patika pasniedzēja Irina Lando – labi un saprotami paskaidro jauno materiālu. Man patika izglītošanas programma. Es vēl atnākšu uz Lando.
Germans, 13 gadi