This website works best with JavaScript enabled
BT Education 2 - шаблон joomla Создание сайтов

s5 logo

Lando.lv ofis Riga 1 Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
Adrese: Rīga, A. Čaka iela 83/85

Licencēta mācību centrs LANDO. МОН № 3360800220

  facebook icon small  youtube icon  draugiem lando

Skoro podr 1Pusaudžu sliktie lasīšanas paradumi. Brīvdienās Lando notiek ātras lasīšana nodarbības pusaudžiem. Galvenās pusaudžu lasīšanas problēmas ir slikti paradumi, kas traucē lasīšanai. Pusaudži ātras lasīšana kursa laikā bieži vien pirmo reizi saskaras ar to, ka izglītošana dod reālu rezultātu.

Pusaudžiem izglītošanas laikā, pēc viņu pašu atsauksmēm, ļoti svarīga ir vispārējā atmosfēra, prakses, nevis teorijas esamība un reāli, viņu pašu sasniegtie, novērtējami rezultāti. Ātras lasīšanas laikā ir svarīgi pusaudžiem likt saprast, ka lasīšanas ātrums ir atkarīgs no viņu saprašanas ātruma. Nav jēgas lasīt ātrāk kā tu saproti. Lasīšana ir izlasītā materiāla saprašana, nevis acu skraidīšana pa tekstu.
Pusaudžiem bieži ir vērojami slikti lasīšanas ieradumi. Pirmais un galvenais – tā ir neprasme noturēt uzmanību. Vecāki bieži atmet ar roku, viņu bērnam esot “izkliedēta uzmanība”. Lūdzu, nemētājieties ar vārdiem! “Izkliedēta uzmanība” ir briesmīga diagnoze. Pusaudži, kas arvien biežāk darbojas interneta plašumos, pierod pie tā, ka informāciju pasniedz fragmentiem, mazām porcijām, kas neprasa īpašu uzmanību. Un pēc tam viņi mēģina uz grāmatas tekstu lasīšanu attiecināt paradumus, kas ir izstrādājušies, lasot interneta tekstus. Bet tās ir pilnīgi dažādas iemaņas. Daudzi joko, ka tiklīdz redz līdztekus uzrakstītus daudz burtus, viņiem kļūst garlaicīgi. Nevienam nav noslēpums, ka internetā augstāk vērtē īsus komentārus, nevis garus tekstus.
Pusaudži arvien biežāk pierod pie tā, ka tekstu var nelasīt līdz galam, tāpat ir saprotams, par ko tas ir. Tā ir internetā rakstīto tekstu īpatnība. Šos tekstus raksta nevis, lai sniegtu informāciju, bet lai noturētu mājaslapas apmeklētāju uzmanību vismaz sešdesmit sekundes, lai apmeklētājs mājaslapā uzkavētos vismaz minūti. Tādejādi paaugstinās mājaslapu apmeklētība, mājaslapu rotācija paaugstinās, tās biežāk uzpeld meklēšanā. Bet tāda informācijas pasniegšana ir pietiekami kaitīga lasītājiem. Cilvēki pierod, ka var nelasīt, bet izraut kādus atsevišķus gabalus. Pusaudžiem visbiežāk rodas iespaids, ka tā arī ir lasīšana, ka pēc atsevišķiem fragmentiem, nesaistītām teksta daļām var izdarīt secinājumus.
Slikti lasīšanas paradumi noved pie tā, ka pusaudži mēģina šīs pieejas izmantot ne tikai literatūras lasīšanā, daudzi vairs nelasa, bet attiecina to arī uz mācību grāmatu lasīšanu. Bet, ja runa ir par jauna materiāla lasīšanu, to lasa iepazīšanās nolūkā, redzesloka paplašināšanai un jaunu zināšanu iegūšanai, bet nevis tāpēc lai atpūstos, novērstu uzmanību vai atslābinātos.
Atšķirīga pieeja lasīšanai – tā ir vēl viena visbiežāk sastopamā pusaudžu kļūda. Pusaudži lasīšanas procesā laikā bieži nesaprot, ka lasīšanas paņēmiens ir atkarīgs no tā, ar kādu mērķi tu lasi. Pusaudži bieži vispār nezina, ka var būt dažādi lasīšanas mērķi. Tas notiek tāpēc, ka arvien lielākam pusaudžu skaitam lasīšana ir smags darbs, kas prasa nopietnu intelektuālu piepūli.
Ātras lasīšanas kursā Lando tieši māca izstrādāt pareizus lasīšanas paradumus. Tikai praksē cilvēkam var paskaidrot, kādas kļūdas viņš pieļauj un kā tās labot. Ātras lasīšanas kursā pusaudži nepareizu paradumu vietā izstrādā jaunus paradumus, kas atvieglo lasīšanas procesu, mainot nevēlamu uzvedību uz pareizu.
Brīvdienās Lando notiek ātras lasīšanas kurss pusaudžiem.© Lando.lv

Skoro podr 1Pusaudžu sliktie lasīšanas paradumi. Brīvdienās Lando notiek ātras lasīšana nodarbības pusaudžiem. Galvenās pusaudžu lasīšanas problēmas ir slikti paradumi, kas traucē lasīšanai. Pusaudži ātras lasīšana kursa laikā bieži vien pirmo reizi saskaras ar to, ka izglītošana dod reālu rezultātu.

Pusaudžiem izglītošanas laikā, pēc viņu pašu atsauksmēm, ļoti svarīga ir vispārējā atmosfēra, prakses, nevis teorijas esamība un reāli, viņu pašu sasniegtie, novērtējami rezultāti. Ātras lasīšanas laikā ir svarīgi pusaudžiem likt saprast, ka lasīšanas ātrums ir atkarīgs no viņu saprašanas ātruma. Nav jēgas lasīt ātrāk kā tu saproti. Lasīšana ir izlasītā materiāla saprašana, nevis acu skraidīšana pa tekstu.
Pusaudžiem bieži ir vērojami slikti lasīšanas ieradumi. Pirmais un galvenais – tā ir neprasme noturēt uzmanību. Vecāki bieži atmet ar roku, viņu bērnam esot “izkliedēta uzmanība”. Lūdzu, nemētājieties ar vārdiem! “Izkliedēta uzmanība” ir briesmīga diagnoze. Pusaudži, kas arvien biežāk darbojas interneta plašumos, pierod pie tā, ka informāciju pasniedz fragmentiem, mazām porcijām, kas neprasa īpašu uzmanību. Un pēc tam viņi mēģina uz grāmatas tekstu lasīšanu attiecināt paradumus, kas ir izstrādājušies, lasot interneta tekstus. Bet tās ir pilnīgi dažādas iemaņas. Daudzi joko, ka tiklīdz redz līdztekus uzrakstītus daudz burtus, viņiem kļūst garlaicīgi. Nevienam nav noslēpums, ka internetā augstāk vērtē īsus komentārus, nevis garus tekstus.
Pusaudži arvien biežāk pierod pie tā, ka tekstu var nelasīt līdz galam, tāpat ir saprotams, par ko tas ir. Tā ir internetā rakstīto tekstu īpatnība. Šos tekstus raksta nevis, lai sniegtu informāciju, bet lai noturētu mājaslapas apmeklētāju uzmanību vismaz sešdesmit sekundes, lai apmeklētājs mājaslapā uzkavētos vismaz minūti. Tādejādi paaugstinās mājaslapu apmeklētība, mājaslapu rotācija paaugstinās, tās biežāk uzpeld meklēšanā. Bet tāda informācijas pasniegšana ir pietiekami kaitīga lasītājiem. Cilvēki pierod, ka var nelasīt, bet izraut kādus atsevišķus gabalus. Pusaudžiem visbiežāk rodas iespaids, ka tā arī ir lasīšana, ka pēc atsevišķiem fragmentiem, nesaistītām teksta daļām var izdarīt secinājumus.
Slikti lasīšanas paradumi noved pie tā, ka pusaudži mēģina šīs pieejas izmantot ne tikai literatūras lasīšanā, daudzi vairs nelasa, bet attiecina to arī uz mācību grāmatu lasīšanu. Bet, ja runa ir par jauna materiāla lasīšanu, to lasa iepazīšanās nolūkā, redzesloka paplašināšanai un jaunu zināšanu iegūšanai, bet nevis tāpēc lai atpūstos, novērstu uzmanību vai atslābinātos.
Atšķirīga pieeja lasīšanai – tā ir vēl viena visbiežāk sastopamā pusaudžu kļūda. Pusaudži lasīšanas procesā laikā bieži nesaprot, ka lasīšanas paņēmiens ir atkarīgs no tā, ar kādu mērķi tu lasi. Pusaudži bieži vispār nezina, ka var būt dažādi lasīšanas mērķi. Tas notiek tāpēc, ka arvien lielākam pusaudžu skaitam lasīšana ir smags darbs, kas prasa nopietnu intelektuālu piepūli.
Ātras lasīšanas kursā Lando tieši māca izstrādāt pareizus lasīšanas paradumus. Tikai praksē cilvēkam var paskaidrot, kādas kļūdas viņš pieļauj un kā tās labot. Ātras lasīšanas kursā pusaudži nepareizu paradumu vietā izstrādā jaunus paradumus, kas atvieglo lasīšanas procesu, mainot nevēlamu uzvedību uz pareizu.
Brīvdienās Lando notiek ātras lasīšanas kurss pusaudžiem.© Lando.lv

skorochtenieDljaDetej latUIUI

Magic78987

Proforientacija Lando6576567

risovanie la57656757t

Video kanāls 

Parakstīties uz jaunumiem 

Rekvizīti 

Licencēts ātrās iegaumēšanas mācību centrs LANDO®
МОН № 3360800220

Rīga, A. Čaka iela 83/85
Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
info@lando.lv

  facebook icon small  youtube icon  draugiem lando

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef77 #020614063440