This website works best with JavaScript enabled
BT Education 2 - шаблон joomla Создание сайтов

s5 logo

Lando.lv ofis Riga 1 Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
Adrese: Rīga, A. Čaka iela 83/85

Licencēta mācību centrs LANDO. МОН № 3360800220

  facebook icon small  youtube icon  draugiem lando

Vesennie kanikuli Lando 24.03Mācību centrs Lando pavasara brīvdienās organizēja iegaumēšanas, atmiņas attīstīšanas, ātras lasīšanas un citas papildus izglītošanas programmas skolēniem. Lando galvenā atšķirīgā īpatnība – tā ir prasme ātri dot rezultātu. Pavasara brīvdienu laikā bērniem ir iespēja sadraudzēties ar matemātiku, fiziku, ķīmiju, attīstīt atmiņu ātras iegaumēšanas kursos un, protams, iemācīties ātri lasīt, apgūstot ātru lasīšanu.

Kāpēc jāmācās brīvdienās? Jā, un vai jānoslogo bērni? Pēdējā laikā attīstītās valstīs arvien biežāk runā par intelektuālo nevienlīdzību. No vienas puses, mēs visi zinām, ka eksistē izglītošanās visas dzīves garumā (lifelong learning), kad cilvēki pastāvīgi pārkvalificējas, iegūst jaunas zināšanas, apgūst jaunus izglītības virzienus. No otras puses, arvien biežāk, īpaši, jaunieši saskaras ar mācīties neprasmes problēmu.

Arvien skaidrāk iezīmējas vēl viena problēma – neprasme izturēt intelektuālo slodzi. Piemēram, cik daudz lappuses pēc kārtas cilvēks var izlasīt? Cik daudz informācijas viņš var iegaumēt? Šie rādītāji, īpaši, pēdējā laikā sāk stipri atšķirties. Paliek arvien mazāk gudru cilvēku. Jaunieši kļūst pieauguši, bet nevar nomainīt vecākos kolēģus, jo virtuoza gadžetu un datortehnikas pārvaldīšana nevar aizvietot prasmi domāt, uzstādīt uzdevumus, sakārtot sistēmas un apakšsistēmas un izstrādāt darbības algoritmus.

Lai apgūtu jebkuru skolas mācību priekšmetu vai iegūtu jaunas zināšanas, jāpiemīt iemaņām, kas dod iespēju saņemt, pieņemt, apstrādāt, apzināt un sākt pielietot praksē kaut ko jaunu.

Vecākiem jāsaprot, ka domāšana veidojas līdz dzimumnobriešanas periodam. Pusaudžiem praktiski ir pēdējā iespēja apgūt jaunu informāciju. Jāzina arī, ka bērniem līdz deviņiem gadiem praktiski ir izveidojušās galvas smadzeņu pieres un deniņu daļas, un līdz tam laikam ir ļoti svarīgi risināt visas uzmanības problēmas, bet nevis gaidīt, ka “tas pats pāries”. Ja izglītojamam ir izveidota uzmanība, viņš spēj saprast un uztvert jaunas zināšanas, klausīties un saprast skolotāju stundā.

Jūs noteikti pievērsāt uzmanību, ka cilvēki, no vienas puses, sūdzas par to, ka nevar atrast un iegūt nepieciešamo informāciju, bet, no otras puses – par informācijas pārslodzi. Ļoti bieži runā, ka viņi ir pārslogoti ar zināšanām. Ak vai! Drīzāk var runāt par informācijas pārslodzi. Zināšanas ir tas, ko mēs varam pielietot praksē. Bet informācija ir plūsma, kas katru dienu iziet caur mums un visbiežāk neatstāj nekādas pēdas. Mēs atceramies, ka “kaut ko par to dzirdējām”, “kāds no ievērojamiem cilvēkiem ir teicis”, “liekas, kaut kur to lasīju”.

Tagad daudzi darba devēji sūdzas, ka nevar atrast darbiniekus, bet tie, kas meklē darbu, brīnās, kāpēc viņus neņem darbā. Diemžēl ļoti bieži jauniešiem, kam nav izveidoti domāšanas, vispārināšanas, analīzes un sintēzes procesi attiecībā pret informāciju, raksturīga tā saucamā “sadrumstalotā domāšana”, kas nodrošina tiešu ceļu uz bezdarbu. Jaunie cilvēki arvien biežāk neredz problēmu kopumā, nesaprot, kāpēc jādara darbs, un to, ka viņu darbs ir tikai organizācijas kopējā darba daļa. Izglītojamiem sadrumstalotā domāšana raksturīga ar neprasmi novērtēt savas rīcības sekas, mācīties nepieciešamības nesaprašana un nepieņemšana, kā arī nevēlēšanās lasīt.

Sadrumstalota domāšana attīstās nelasīšanas rezultātā. Par izlasītā saprašanu atbild galvas smadzeņu aizmugurējās daļas. Tās atbild arī par vispārināšanu – augstākajām domāšanas iemaņām. Ja cilvēks nelasa, viņam ir ļoti grūti analizēt, redzot veselo un detaļas šī veselā gaismā, bet nevis atsevišķas daļas, ko viņš saprata.

Tāpēc ir tik svarīgi nodarboties ar bērnu attīstību skolas vecumā, kamēr galvas smadzenes vēl ir gatavas mainīties un attīstīties, kamēr vēl skola liek pielietot praksē iegūtās raitas lasīšanas, izlasītā saprašanas, svarīgas informācijas iegaumēšanas iemaņas.

Gaidām jūs licenzētā Mācību centrā Lando pašā Rīgas centrā – А. Čaka iela 83/85, tālr. (+371) 29433553, (+371) 67273009, www.lando.lv

Vesennie kanikuli Lando 24.03Mācību centrs Lando pavasara brīvdienās organizēja iegaumēšanas, atmiņas attīstīšanas, ātras lasīšanas un citas papildus izglītošanas programmas skolēniem. Lando galvenā atšķirīgā īpatnība – tā ir prasme ātri dot rezultātu. Pavasara brīvdienu laikā bērniem ir iespēja sadraudzēties ar matemātiku, fiziku, ķīmiju, attīstīt atmiņu ātras iegaumēšanas kursos un, protams, iemācīties ātri lasīt, apgūstot ātru lasīšanu.

Kāpēc jāmācās brīvdienās? Jā, un vai jānoslogo bērni? Pēdējā laikā attīstītās valstīs arvien biežāk runā par intelektuālo nevienlīdzību. No vienas puses, mēs visi zinām, ka eksistē izglītošanās visas dzīves garumā (lifelong learning), kad cilvēki pastāvīgi pārkvalificējas, iegūst jaunas zināšanas, apgūst jaunus izglītības virzienus. No otras puses, arvien biežāk, īpaši, jaunieši saskaras ar mācīties neprasmes problēmu.

Arvien skaidrāk iezīmējas vēl viena problēma – neprasme izturēt intelektuālo slodzi. Piemēram, cik daudz lappuses pēc kārtas cilvēks var izlasīt? Cik daudz informācijas viņš var iegaumēt? Šie rādītāji, īpaši, pēdējā laikā sāk stipri atšķirties. Paliek arvien mazāk gudru cilvēku. Jaunieši kļūst pieauguši, bet nevar nomainīt vecākos kolēģus, jo virtuoza gadžetu un datortehnikas pārvaldīšana nevar aizvietot prasmi domāt, uzstādīt uzdevumus, sakārtot sistēmas un apakšsistēmas un izstrādāt darbības algoritmus.

Lai apgūtu jebkuru skolas mācību priekšmetu vai iegūtu jaunas zināšanas, jāpiemīt iemaņām, kas dod iespēju saņemt, pieņemt, apstrādāt, apzināt un sākt pielietot praksē kaut ko jaunu.

Vecākiem jāsaprot, ka domāšana veidojas līdz dzimumnobriešanas periodam. Pusaudžiem praktiski ir pēdējā iespēja apgūt jaunu informāciju. Jāzina arī, ka bērniem līdz deviņiem gadiem praktiski ir izveidojušās galvas smadzeņu pieres un deniņu daļas, un līdz tam laikam ir ļoti svarīgi risināt visas uzmanības problēmas, bet nevis gaidīt, ka “tas pats pāries”. Ja izglītojamam ir izveidota uzmanība, viņš spēj saprast un uztvert jaunas zināšanas, klausīties un saprast skolotāju stundā.

Jūs noteikti pievērsāt uzmanību, ka cilvēki, no vienas puses, sūdzas par to, ka nevar atrast un iegūt nepieciešamo informāciju, bet, no otras puses – par informācijas pārslodzi. Ļoti bieži runā, ka viņi ir pārslogoti ar zināšanām. Ak vai! Drīzāk var runāt par informācijas pārslodzi. Zināšanas ir tas, ko mēs varam pielietot praksē. Bet informācija ir plūsma, kas katru dienu iziet caur mums un visbiežāk neatstāj nekādas pēdas. Mēs atceramies, ka “kaut ko par to dzirdējām”, “kāds no ievērojamiem cilvēkiem ir teicis”, “liekas, kaut kur to lasīju”.

Tagad daudzi darba devēji sūdzas, ka nevar atrast darbiniekus, bet tie, kas meklē darbu, brīnās, kāpēc viņus neņem darbā. Diemžēl ļoti bieži jauniešiem, kam nav izveidoti domāšanas, vispārināšanas, analīzes un sintēzes procesi attiecībā pret informāciju, raksturīga tā saucamā “sadrumstalotā domāšana”, kas nodrošina tiešu ceļu uz bezdarbu. Jaunie cilvēki arvien biežāk neredz problēmu kopumā, nesaprot, kāpēc jādara darbs, un to, ka viņu darbs ir tikai organizācijas kopējā darba daļa. Izglītojamiem sadrumstalotā domāšana raksturīga ar neprasmi novērtēt savas rīcības sekas, mācīties nepieciešamības nesaprašana un nepieņemšana, kā arī nevēlēšanās lasīt.

Sadrumstalota domāšana attīstās nelasīšanas rezultātā. Par izlasītā saprašanu atbild galvas smadzeņu aizmugurējās daļas. Tās atbild arī par vispārināšanu – augstākajām domāšanas iemaņām. Ja cilvēks nelasa, viņam ir ļoti grūti analizēt, redzot veselo un detaļas šī veselā gaismā, bet nevis atsevišķas daļas, ko viņš saprata.

Tāpēc ir tik svarīgi nodarboties ar bērnu attīstību skolas vecumā, kamēr galvas smadzenes vēl ir gatavas mainīties un attīstīties, kamēr vēl skola liek pielietot praksē iegūtās raitas lasīšanas, izlasītā saprašanas, svarīgas informācijas iegaumēšanas iemaņas.

Gaidām jūs licenzētā Mācību centrā Lando pašā Rīgas centrā – А. Čaka iela 83/85, tālr. (+371) 29433553, (+371) 67273009, www.lando.lv

skorochtenieDljaDetej latUIUI

Magic78987

Proforientacija Lando6576567

risovanie la57656757t

Video kanāls 

Parakstīties uz jaunumiem 

Rekvizīti 

Licencēts ātrās iegaumēšanas mācību centrs LANDO®
МОН № 3360800220

Rīga, A. Čaka iela 83/85
Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
info@lando.lv

  facebook icon small  youtube icon  draugiem lando

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef77 #020614063440