This website works best with JavaScript enabled
BT Education 2 - шаблон joomla Создание сайтов

s5 logo

Lando.lv ofis Riga 1 Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
Adrese: Rīga, A. Čaka iela 83/85

Licencēta mācību centrs LANDO. МОН № 3360800220

Maskavā Irina Lando uzstājās ar referātu 2. alternatīvas izglītības konferencē par grāmatu sēriju „Viena klase vienā dienā”® (krieviski - “Один класс – за один день”®).Maskavā notika 2. konference “Alternatīvā izglītība”. Zinātņu doktore Irina Lando uzstājās ar referātu par grāmatu sēriju „Viena klase vienā dienā”®. Mājas un alternatīvajā izglītībā cilvēki elastīgi reaģē uz bērna vajadzībām, bet ne tikai uz to, “kā pareizi jāmāca“.
Salīdzinājumā ar 1. konferenci “Alternatīvā izglītība”, kurā arī piedalījās Irina Lando, otrajā bija, kā minimums, divas reizes vairāk cilvēku. Apmeklētāji un spīkeri bija interesanti un aktīvi. Jūs pievērsāt uzmanību, ka katrā klasē ir tēmas, kuras neviens nesaprot. Iespējams, ir jau vērts mainīt tā vai cita materiāla paskaidrošanas pieeju.
Kā parādījās grāmatu sērija “Viena klase vienā dienā”®? Grāmatu autore, zinātņu doktore Irina Lando dzīvo Latvijā, ES. Bet arī pie mums krievu skolās jāliek obligātos eksāmenus krievu valodā 3. klasē, 6. klasē, 9. klasē un izlaiduma klasē.

Protams, ja angļu valodu mēs mācāmies pēc Oksfordas mācību grāmatām, tad krievu valodu jāmācās pēc krievu mācību grāmatām. Nedēļu pirms 6. klases eksāmeniem dēls pēkšņi paziņoja, ka nav pārliecināts, ka noliks krievu valodas eksāmenu. Viņš nešaubījās, ka noliks angļu valodu un matemātiku, bet, lūk, par to, ka nenoliks krievu valodu, viņu pārliecināja skolotāja skolā.
Man likās dīvaini, ka viņa tā uzskata, ņemot vērā, ka bērns lasa un raksta gramatiski pietiekami pareizi. Bet es kā māte nevarēju pieļaut, ka dēls uztrauksies visu nedēļu pirms eksāmena. Turklāt, kam ir vajadzīga tāda ieprogrammēta negatīva pieredze? Es vienkārši apsēdos un visiem sestās klases krievu valodas likumiem izveidoju loģiskas shēmas. No mana viedokļa, intelekta kartes vai mind-maps ir tieši loģiski grafiskās shēmas, bet nevis vienkārši skaisti attēli.
Veidojot sistēmu, es, pirmkārt, priekš sevis atkārtoju visus likumus, bet, otrkārt, es sapratu, kā var vienkāršost materiāla pasniegšanu, turklāt, nevienkāršojot pašu autora domu. Tas ir, kā vienkāršiem vārdiem loģiski un ātri paskaidrot sarežģītus likumus.
Izveidojusi pirmo shēmu sestai klasei,es palūdzu dēlu ar tās palīdzību pastāstīt tēmu, kurā viņš bija saputrojies. Bērns ļoti nopriecājās, jo izrādījās, ka viss ir ļoti loģiski un saprotami. Pirmajā dienā mēs nodarbībām veltījām vienu skolas stundu – četrdesmit minūtes. Pēc tam, nākošajā dienā, pirms pāriet pie jaunas tēmas analīzes, mēs desmit minūtes veltījām iepriekšējās dienas jau izņemtā materiāla atkārtošanai. Un tikai pēc tam pārgājām pie nākošās tēmas. Jāatceras, ka jebkura jauna informācija nodzēsīs iepriekšējo jauno informāciju, ja iepriekšējais materiāls netiks nostiprināts. Tāpēc mēs no sākuma atkārtojām, pēc tam ņēmām jaunu mācību tēmu.
Lai izņemtu 6. klases krievu valodas kursu, mums vajadzēja pavisam astoņas darba stundas, pa vienai stundai dienā. Tāpēc grāmatu sērija arī ieguva tādu nosaukumu “Viena klase vienā dienā”®.
Materiāla atkārtošanas un paskaidrošanas rezultātā pēc intelekta kartēm vai loģiski grafiskajām shēmām dēls nolika eksāmenu uz 86 ballēm no 100, turklāt, skolotāja bija pārliecināta, ka viņš neiegūs pat četrdesmit balles.
Darba gaitā ar kartēm es dalījos ar tām ar kolēģiem un draugiem, un ieraudzīju, cik ātri informācija sāka izplatīties internetā. Bet pēc tam mūsu licencētā Mācību centra Lando klienti ar lepnumu stāstīja, ka viņu krievu valodas skolotājai ir sava sestās klases skolēnu sagatavošanas metodika eksāmeniem, un… parādīja intelekta kartes.
Tāpēc tika pieņemts lēmums publicēt izstrādātos materiālus grāmatās. Pēc sestās klases grāmatas uzreiz iznāca grāmatas par piekto (lai būtu vieglāk atkārtot) un septīto klasi, lai ietu uz priekšu, izmantojot ērtu materiāla pasniegšanas veidu.
Pēc tam jaunākā meita palūdza, lai viņai arī uzzīmēju tādas shēmas, kā ātri un viegli mācīties likumus, bet, galvenais, ietvert dzejoļu ātras iegaumēšanas shēmas.
Irinas Lando grāmatas “Viena klase vienā dienā”® palīdz atkārtot materiālu, paskaidrot jauno vielu. Šīš grāmatas ir pieprasītas gan no vecāku, gan skolotāju, pasniedzēju, gan alternatīvas izglītības centru u.c. puses. Pašiem izglītojamiem grāmatas ļoti patīk, jo nodrukātas uz ļoti dārga papīra. Izglītošana sākas ar to, ka mācību grāmatu ir patīkami turēt rokās.
Vecāki, palīdziet bērniem apgūt skolas programmu, izanalizēt krievu valodas likumus un iemācīties dzejoļus, uzdāviniet viņiem grāmatiņas no sērijas “Viena klase vienā dienā”®.
2016. gada janvārī Irina Lando uzstājās ar referātu par grāmatu sēriju “Viena klase vienā dienā”® 2. alternatīvas izglītības konferencē Maskavā.

Maskavā Irina Lando uzstājās ar referātu 2. alternatīvas izglītības konferencē par grāmatu sēriju „Viena klase vienā dienā”® (krieviski - “Один класс – за один день”®).Maskavā notika 2. konference “Alternatīvā izglītība”. Zinātņu doktore Irina Lando uzstājās ar referātu par grāmatu sēriju „Viena klase vienā dienā”®. Mājas un alternatīvajā izglītībā cilvēki elastīgi reaģē uz bērna vajadzībām, bet ne tikai uz to, “kā pareizi jāmāca“.
Salīdzinājumā ar 1. konferenci “Alternatīvā izglītība”, kurā arī piedalījās Irina Lando, otrajā bija, kā minimums, divas reizes vairāk cilvēku. Apmeklētāji un spīkeri bija interesanti un aktīvi. Jūs pievērsāt uzmanību, ka katrā klasē ir tēmas, kuras neviens nesaprot. Iespējams, ir jau vērts mainīt tā vai cita materiāla paskaidrošanas pieeju.
Kā parādījās grāmatu sērija “Viena klase vienā dienā”®? Grāmatu autore, zinātņu doktore Irina Lando dzīvo Latvijā, ES. Bet arī pie mums krievu skolās jāliek obligātos eksāmenus krievu valodā 3. klasē, 6. klasē, 9. klasē un izlaiduma klasē.

Protams, ja angļu valodu mēs mācāmies pēc Oksfordas mācību grāmatām, tad krievu valodu jāmācās pēc krievu mācību grāmatām. Nedēļu pirms 6. klases eksāmeniem dēls pēkšņi paziņoja, ka nav pārliecināts, ka noliks krievu valodas eksāmenu. Viņš nešaubījās, ka noliks angļu valodu un matemātiku, bet, lūk, par to, ka nenoliks krievu valodu, viņu pārliecināja skolotāja skolā.
Man likās dīvaini, ka viņa tā uzskata, ņemot vērā, ka bērns lasa un raksta gramatiski pietiekami pareizi. Bet es kā māte nevarēju pieļaut, ka dēls uztrauksies visu nedēļu pirms eksāmena. Turklāt, kam ir vajadzīga tāda ieprogrammēta negatīva pieredze? Es vienkārši apsēdos un visiem sestās klases krievu valodas likumiem izveidoju loģiskas shēmas. No mana viedokļa, intelekta kartes vai mind-maps ir tieši loģiski grafiskās shēmas, bet nevis vienkārši skaisti attēli.
Veidojot sistēmu, es, pirmkārt, priekš sevis atkārtoju visus likumus, bet, otrkārt, es sapratu, kā var vienkāršost materiāla pasniegšanu, turklāt, nevienkāršojot pašu autora domu. Tas ir, kā vienkāršiem vārdiem loģiski un ātri paskaidrot sarežģītus likumus.
Izveidojusi pirmo shēmu sestai klasei,es palūdzu dēlu ar tās palīdzību pastāstīt tēmu, kurā viņš bija saputrojies. Bērns ļoti nopriecājās, jo izrādījās, ka viss ir ļoti loģiski un saprotami. Pirmajā dienā mēs nodarbībām veltījām vienu skolas stundu – četrdesmit minūtes. Pēc tam, nākošajā dienā, pirms pāriet pie jaunas tēmas analīzes, mēs desmit minūtes veltījām iepriekšējās dienas jau izņemtā materiāla atkārtošanai. Un tikai pēc tam pārgājām pie nākošās tēmas. Jāatceras, ka jebkura jauna informācija nodzēsīs iepriekšējo jauno informāciju, ja iepriekšējais materiāls netiks nostiprināts. Tāpēc mēs no sākuma atkārtojām, pēc tam ņēmām jaunu mācību tēmu.
Lai izņemtu 6. klases krievu valodas kursu, mums vajadzēja pavisam astoņas darba stundas, pa vienai stundai dienā. Tāpēc grāmatu sērija arī ieguva tādu nosaukumu “Viena klase vienā dienā”®.
Materiāla atkārtošanas un paskaidrošanas rezultātā pēc intelekta kartēm vai loģiski grafiskajām shēmām dēls nolika eksāmenu uz 86 ballēm no 100, turklāt, skolotāja bija pārliecināta, ka viņš neiegūs pat četrdesmit balles.
Darba gaitā ar kartēm es dalījos ar tām ar kolēģiem un draugiem, un ieraudzīju, cik ātri informācija sāka izplatīties internetā. Bet pēc tam mūsu licencētā Mācību centra Lando klienti ar lepnumu stāstīja, ka viņu krievu valodas skolotājai ir sava sestās klases skolēnu sagatavošanas metodika eksāmeniem, un… parādīja intelekta kartes.
Tāpēc tika pieņemts lēmums publicēt izstrādātos materiālus grāmatās. Pēc sestās klases grāmatas uzreiz iznāca grāmatas par piekto (lai būtu vieglāk atkārtot) un septīto klasi, lai ietu uz priekšu, izmantojot ērtu materiāla pasniegšanas veidu.
Pēc tam jaunākā meita palūdza, lai viņai arī uzzīmēju tādas shēmas, kā ātri un viegli mācīties likumus, bet, galvenais, ietvert dzejoļu ātras iegaumēšanas shēmas.
Irinas Lando grāmatas “Viena klase vienā dienā”® palīdz atkārtot materiālu, paskaidrot jauno vielu. Šīš grāmatas ir pieprasītas gan no vecāku, gan skolotāju, pasniedzēju, gan alternatīvas izglītības centru u.c. puses. Pašiem izglītojamiem grāmatas ļoti patīk, jo nodrukātas uz ļoti dārga papīra. Izglītošana sākas ar to, ka mācību grāmatu ir patīkami turēt rokās.
Vecāki, palīdziet bērniem apgūt skolas programmu, izanalizēt krievu valodas likumus un iemācīties dzejoļus, uzdāviniet viņiem grāmatiņas no sērijas “Viena klase vienā dienā”®.
2016. gada janvārī Irina Lando uzstājās ar referātu par grāmatu sēriju “Viena klase vienā dienā”® 2. alternatīvas izglītības konferencē Maskavā.

Video kanāls 

Parakstīties uz jaunumiem 

Rekvizīti 

Licencēts ātrās iegaumēšanas mācību centrs LANDO®
МОН № 3360800220

Rīga, A. Čaka iela 83/85
Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
info@lando.lv

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef77 #020614063440