This website works best with JavaScript enabled
BT Education 2 - шаблон joomla Создание сайтов

s5 logo

Lando.lv ofis Riga 1 Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
Adrese: Rīga, A. Čaka iela 83/85

Licencēta mācību centrs LANDO. МОН № 3360800220

  facebook icon small  youtube icon  draugiem lando

Krievu valoda Lando. Krievu valoda pa klasēm. Krievu valoda brīvdienās.Brīvdienās Lando notiek krievu valodas nodarbības pa klasēm. Krievu valodu Lando vada Jekaterina Kolesova – divas reizes gada labākā skolotāja, speciāliste, kura šogad aizstāv doktora disertāciju.
Krievu valoda Lando notiek rotaļspēļu formā. Krievu valodas programmas pamatā ir Krievijas mācību grāmatas un strukturēta informācija grāmatu sērijā “Viena klase – vienā dienā”. Krievu valodas programma Lando saucas „Zemūdens valstība”.

Bērni spēlē pirātus, kam jāsavāc pēc iespējas vairāk dārgumu. Dārgumus nedod vienkārši tāpat vien. Pasniedzēja iedod pērles tikai pēc pareizi izpildīta uzdevuma. Rezultātā zēni un meitenes var savākt mammai veselu pērļu virkni. Man tāda, dēla uzdāvināta, glabājas mājās līdz šim brīdim, lai gan dēls jau mācās augstskolā.
Krievu valodas kurss orientēts uz likumu praktisku pielietošanu. Lai izpildītu to vai citu uzdevumu, bērniem nākas domāt. Ak vai, bieži vien mūsdienu skolā domāt nav moderni. Bieži saka, ka vajag tikai zināt, kur ielikt ķeksīšus. Izglītojamie pierod nedomāt, bet gaidīt pareizu atbildi. Skolotāj, pasakiet, kā vajag. No mana viedokļa, tas nav pareizi.
Krievu valodas programmu licencētā Mācību Centrā Lando izstrādāja speciālisti un tā ir orientēta uz rezultātu. Uzdevumi izveidoti rotaļspēļu formā, bet vienalga tie ir mācību uzdevumi. Ja jums vajadzīgs rezultāts, tad nāksies mācīties. Mēs mācību procesu organizējam maksimāli interesanti, bet tā tomēr ir mācīšanās, nevis atpūta.
Lai iemācītos mācīties, ir jāmācās. Jebkuras iemaņas, kas nepieciešamas uzvedības mainīšanai, nav iespējams veidot lekcijās, šeit nepieciešama treniņa programma. Tas ir, lai mainītu uzvedības iemaņas, jātrenējas.
Nevar iemācīties vadīt mašīnu pēc grāmatas. Lai brauktu ar mašīnu, jāsēžas pie stūres un jāpiedalās praktiskās braukšanas nodarbībās. Tāpat arī ar krievu valodu. Likumu pielietošanu noslīpē praktiskās nodarbībās, izmantojot dažādus uzdevumus.
Izglītojamie veido vārdus, lai izveidotu bagātību karti, pēc tās meklē dārgumus. Lai izdotos atvērt dārgumu lādes, nākas pareizi pielietot stundā iemācītos likumus.
Krievu valoda mūsdienu pasaulē ļoti labi raksturo cilvēku. Diemžēl pastāv intelektuālā nevienlīdzība. Tādejādi, piemēram, Londonā saka, ka pēc tava vārdu krājuma uzreiz var pateikt, kas ir tava mamma un tētis. Krievu valoda ir ļoti bagāta, un valodas pārvaldīšanas līmenis, ja krievu valoda ir dzimtā valoda, ļoti labi parāda, vai tu lasi, vai tu zini vārdu nozīmi, kādus vārdus un vārdu savienojumus tu lieto un kādus – saproti.
Vai tu saproti pārnesto nozīmi? Vai zini, kur anekdotē jāsmejas (ak vai, tagad daudziem jāpaskaidro, kas bija smieklīgi). Ir ļoti interesanti palūgt paskaidrot vārdu nozīmi, nerunājot jau par sakāmvārdiem.
Ja ceturtās klases skolniekus palūdz paskaidrot sakāmvārdu, „Kas vecāku vārdu klausa, pilnu abru maizes mīca. Kas vecāku vārdu neklausa, tas kukuli pelnos cep”, tad izrādās, ka lielākā daļa saprot tikai vārdu „vecāks”. Ja bērns nezina vārdus savā dzimtajā valodā, tad kā viņš var lasīt?
Ļevs Vigotskis savā grāmatā „Domāšana un runa” ļoti labi aprakstīja, kā valoda atspoguļo bērna prāta attīstību.
Nodarbojieties ar krievu valodu, pilnveidojiet to! Ja jūs sapratīsiet, ka neviens normāls darba devējs neņems darbā cilvēku, kurš savā dzimtajā valodā raksta ar gramatikas kļūdām, tad kļūs skaidrs, ka valoda – tā ir nākotne.

Krievu valoda Lando. Krievu valoda pa klasēm. Krievu valoda brīvdienās.Brīvdienās Lando notiek krievu valodas nodarbības pa klasēm. Krievu valodu Lando vada Jekaterina Kolesova – divas reizes gada labākā skolotāja, speciāliste, kura šogad aizstāv doktora disertāciju.
Krievu valoda Lando notiek rotaļspēļu formā. Krievu valodas programmas pamatā ir Krievijas mācību grāmatas un strukturēta informācija grāmatu sērijā “Viena klase – vienā dienā”. Krievu valodas programma Lando saucas „Zemūdens valstība”.

Bērni spēlē pirātus, kam jāsavāc pēc iespējas vairāk dārgumu. Dārgumus nedod vienkārši tāpat vien. Pasniedzēja iedod pērles tikai pēc pareizi izpildīta uzdevuma. Rezultātā zēni un meitenes var savākt mammai veselu pērļu virkni. Man tāda, dēla uzdāvināta, glabājas mājās līdz šim brīdim, lai gan dēls jau mācās augstskolā.
Krievu valodas kurss orientēts uz likumu praktisku pielietošanu. Lai izpildītu to vai citu uzdevumu, bērniem nākas domāt. Ak vai, bieži vien mūsdienu skolā domāt nav moderni. Bieži saka, ka vajag tikai zināt, kur ielikt ķeksīšus. Izglītojamie pierod nedomāt, bet gaidīt pareizu atbildi. Skolotāj, pasakiet, kā vajag. No mana viedokļa, tas nav pareizi.
Krievu valodas programmu licencētā Mācību Centrā Lando izstrādāja speciālisti un tā ir orientēta uz rezultātu. Uzdevumi izveidoti rotaļspēļu formā, bet vienalga tie ir mācību uzdevumi. Ja jums vajadzīgs rezultāts, tad nāksies mācīties. Mēs mācību procesu organizējam maksimāli interesanti, bet tā tomēr ir mācīšanās, nevis atpūta.
Lai iemācītos mācīties, ir jāmācās. Jebkuras iemaņas, kas nepieciešamas uzvedības mainīšanai, nav iespējams veidot lekcijās, šeit nepieciešama treniņa programma. Tas ir, lai mainītu uzvedības iemaņas, jātrenējas.
Nevar iemācīties vadīt mašīnu pēc grāmatas. Lai brauktu ar mašīnu, jāsēžas pie stūres un jāpiedalās praktiskās braukšanas nodarbībās. Tāpat arī ar krievu valodu. Likumu pielietošanu noslīpē praktiskās nodarbībās, izmantojot dažādus uzdevumus.
Izglītojamie veido vārdus, lai izveidotu bagātību karti, pēc tās meklē dārgumus. Lai izdotos atvērt dārgumu lādes, nākas pareizi pielietot stundā iemācītos likumus.
Krievu valoda mūsdienu pasaulē ļoti labi raksturo cilvēku. Diemžēl pastāv intelektuālā nevienlīdzība. Tādejādi, piemēram, Londonā saka, ka pēc tava vārdu krājuma uzreiz var pateikt, kas ir tava mamma un tētis. Krievu valoda ir ļoti bagāta, un valodas pārvaldīšanas līmenis, ja krievu valoda ir dzimtā valoda, ļoti labi parāda, vai tu lasi, vai tu zini vārdu nozīmi, kādus vārdus un vārdu savienojumus tu lieto un kādus – saproti.
Vai tu saproti pārnesto nozīmi? Vai zini, kur anekdotē jāsmejas (ak vai, tagad daudziem jāpaskaidro, kas bija smieklīgi). Ir ļoti interesanti palūgt paskaidrot vārdu nozīmi, nerunājot jau par sakāmvārdiem.
Ja ceturtās klases skolniekus palūdz paskaidrot sakāmvārdu, „Kas vecāku vārdu klausa, pilnu abru maizes mīca. Kas vecāku vārdu neklausa, tas kukuli pelnos cep”, tad izrādās, ka lielākā daļa saprot tikai vārdu „vecāks”. Ja bērns nezina vārdus savā dzimtajā valodā, tad kā viņš var lasīt?
Ļevs Vigotskis savā grāmatā „Domāšana un runa” ļoti labi aprakstīja, kā valoda atspoguļo bērna prāta attīstību.
Nodarbojieties ar krievu valodu, pilnveidojiet to! Ja jūs sapratīsiet, ka neviens normāls darba devējs neņems darbā cilvēku, kurš savā dzimtajā valodā raksta ar gramatikas kļūdām, tad kļūs skaidrs, ka valoda – tā ir nākotne.

skorochtenieDljaDetej latUIUI

Magic78987

Proforientacija Lando6576567

risovanie la57656757t

Video kanāls 

Parakstīties uz jaunumiem 

Rekvizīti 

Licencēts ātrās iegaumēšanas mācību centrs LANDO®
МОН № 3360800220

Rīga, A. Čaka iela 83/85
Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
info@lando.lv

  facebook icon small  youtube icon  draugiem lando

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef77 #020614063440