This website works best with JavaScript enabled
BT Education 2 - шаблон joomla Создание сайтов

s5 logo

Lando.lv ofis Riga 1 Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
Adrese: Rīga, A. Čaka iela 83/85

Licencēta mācību centrs LANDO. МОН № 3360800220

Ziemas brīvdienās zinātņu doktore Irina Lando vada ātru iegaumēšanu pusaudžiem Lando.Irina Lando – zinātņu doktore, ziemas brīvdienās vada ātras iegaumēšanas kursu pusaudžiem. Programma saucas „Es lieku eksāmenus”.
Iztēlojieties, ka jūs skolā iemācīja ātri iegaumēt vārdus un nosaukumus, ja mēs iemācītos iegaumēt un atcerēties simts svešvalodas vārdus ar tulkojumu vienā stundā, ja mēs atcerētos visus vēstures vārdus un datus, mēs pie pirmās nepieciešamības varētu viegli reproducēt vēsturiskos notikumus un datus. Ja varētu viegli citēt garus tekstus un no galvas deklamēt poēmas… Cik interesantāk kļūtu mācīties. Daudz patīkamāk taču būt par teicamnieku nekā saņemt „neapmierinoši” un pastāvīgas piezīmes.

Mūsdienu skolas nelaime ir tā, ka lielākā daļa pusaudžu nesaprot, kāpēc ir jāiet uz skolu un jāmācās. Daudzi ir pārliecināti, ka skolotājam ir jāattīsta viņu talants un jāieinteresē par viņa pasniegto priekšmetu. Bet maz ir tādu, kas saprot, ja skolotājs izjūt profesionālas izdegšanas problēmas, tad diez vai viņa spēkos ir iedegt izglītojamo kā lapu, kas, pēc Pitagora vārdiem, bija sākotnējais izglītošanas mērķis.
Licencētā Mācību centrā Lando, kā parasti, nodarbībās ir pilnas telpas. Pusaudži ar pārsteigumu atzīmē, ka nekad nedomāja, ka mācīties var būt tik interesanti. Ziemas brīvdienās pie mums atbrauca bērni no Norvēģijas, Zviedrijas, Krievijas, Vācijas un, protams, no Latvijas.
Patīkami redzēt, ka bērni sāk saprast, kāpēc ir jāmācās un ka izglītošanas process var būt interesants. Viņi sāk aktīvi ieslēgties, domāt, piedāvā savus risinājuma variantus.
Informācija ātrā iegaumēšanā nav pareizu vai nepareizu atbilžu. Šeit ir svarīgs ātrums un iegaumēšanas precizitāte un tālāka iegaumētās informācijas reproducēšana. Kursā bērni apgūst informācijas iegaumēšanas tehniku, izmēģinot dažādas metodes. Tas ir, viņu uzdevums ir saprast, kā katram no viņiem ir ērtāk iegaumēt. Kursa uzdevums – saprast, kā iegaumēt, lai pēc tam atcerētos.
Nav noslēpums, ka stresa situācijās, bet bieži vien tas ir eksāmens vai kontroldarbs, pirmā atsakās darboties atmiņa. Tādejādi strādā mūsu smadzeņu aizsargmehānismi, lai smadzenes izglābtu no pārslodzes. Tāpēc ir tik svarīgi iemācīties pārvaldīt ātras iegaumēšanas tehnikas, lai mierīgi, nenervozējot vajadzīgajā momentā reproducētu iegaumēto informāciju.
Galvenās problēmas, ar ko saskaras pusaudži – tā ir mācību grāmatu informācijas iegaumēšana. Bieži vien mācību grāmatas, īpaši, vēstures, ir pārblīvētas ar informāciju, ko vienkārši ir jāiegaumē. Izglītojamiem nākas pielikt lielas pūles, lai noturētu atmiņā datu apjomus, ko viņi diez vai kādreiz izmantos.
Bet līdz tam laikam, kamēr izglītības sistēma pamatosies uz iemācīšanai uzdotās informācijas reproducēšanu, bērniem nāksies apgūt jaunas tehnikas. Zubrīšana nekad nav bijusi efektīvs vai interesants iegaumēšanas paņēmiens. Katrā Irinas Lando vadītajā stundā bērni mācās domāt un iegūtās zināšanas pielietot iegaumēšanai. Nav gatavu atbilžu. Atrodi, kā tieši tev ir ērtāk strādāt, iegaumēt un atcerēties. Izvēlies savu metodi no piedāvātajām un pārbaudītajām metodēm, bet varbūt izmēģini vairāku iegaumēšanas metožu kombināciju. Informācija ātras iegaumēšana ļauj saglabāt mieru kontroldarbu, eksāmenu laikā, kad tevi izsauc pie tāfeles, jo tu precīzi zini, ka vajadzīgajā momentā varēsi dabūt no atmiņas ārā to informāciju, kuru iegaumēji.
Informācijas ātra iegaumēšana pusaudžiem licencētā Mācību centrā Lando – ir ērts instruments, kas noderēs jebkuram izglītojamam mācībās un ļaus netērēt daudz laika mājas uzdevumiem. Katrs pusaudzis ātri saprot, ka informācijas ātras iegaumēšanas metodikas ļauj ieekonomēt spēkus un laiku, kas nepieciešams mājasdarbu gatavošanai.

Ziemas brīvdienās zinātņu doktore Irina Lando vada ātru iegaumēšanu pusaudžiem Lando.Irina Lando – zinātņu doktore, ziemas brīvdienās vada ātras iegaumēšanas kursu pusaudžiem. Programma saucas „Es lieku eksāmenus”.
Iztēlojieties, ka jūs skolā iemācīja ātri iegaumēt vārdus un nosaukumus, ja mēs iemācītos iegaumēt un atcerēties simts svešvalodas vārdus ar tulkojumu vienā stundā, ja mēs atcerētos visus vēstures vārdus un datus, mēs pie pirmās nepieciešamības varētu viegli reproducēt vēsturiskos notikumus un datus. Ja varētu viegli citēt garus tekstus un no galvas deklamēt poēmas… Cik interesantāk kļūtu mācīties. Daudz patīkamāk taču būt par teicamnieku nekā saņemt „neapmierinoši” un pastāvīgas piezīmes.

Mūsdienu skolas nelaime ir tā, ka lielākā daļa pusaudžu nesaprot, kāpēc ir jāiet uz skolu un jāmācās. Daudzi ir pārliecināti, ka skolotājam ir jāattīsta viņu talants un jāieinteresē par viņa pasniegto priekšmetu. Bet maz ir tādu, kas saprot, ja skolotājs izjūt profesionālas izdegšanas problēmas, tad diez vai viņa spēkos ir iedegt izglītojamo kā lapu, kas, pēc Pitagora vārdiem, bija sākotnējais izglītošanas mērķis.
Licencētā Mācību centrā Lando, kā parasti, nodarbībās ir pilnas telpas. Pusaudži ar pārsteigumu atzīmē, ka nekad nedomāja, ka mācīties var būt tik interesanti. Ziemas brīvdienās pie mums atbrauca bērni no Norvēģijas, Zviedrijas, Krievijas, Vācijas un, protams, no Latvijas.
Patīkami redzēt, ka bērni sāk saprast, kāpēc ir jāmācās un ka izglītošanas process var būt interesants. Viņi sāk aktīvi ieslēgties, domāt, piedāvā savus risinājuma variantus.
Informācija ātrā iegaumēšanā nav pareizu vai nepareizu atbilžu. Šeit ir svarīgs ātrums un iegaumēšanas precizitāte un tālāka iegaumētās informācijas reproducēšana. Kursā bērni apgūst informācijas iegaumēšanas tehniku, izmēģinot dažādas metodes. Tas ir, viņu uzdevums ir saprast, kā katram no viņiem ir ērtāk iegaumēt. Kursa uzdevums – saprast, kā iegaumēt, lai pēc tam atcerētos.
Nav noslēpums, ka stresa situācijās, bet bieži vien tas ir eksāmens vai kontroldarbs, pirmā atsakās darboties atmiņa. Tādejādi strādā mūsu smadzeņu aizsargmehānismi, lai smadzenes izglābtu no pārslodzes. Tāpēc ir tik svarīgi iemācīties pārvaldīt ātras iegaumēšanas tehnikas, lai mierīgi, nenervozējot vajadzīgajā momentā reproducētu iegaumēto informāciju.
Galvenās problēmas, ar ko saskaras pusaudži – tā ir mācību grāmatu informācijas iegaumēšana. Bieži vien mācību grāmatas, īpaši, vēstures, ir pārblīvētas ar informāciju, ko vienkārši ir jāiegaumē. Izglītojamiem nākas pielikt lielas pūles, lai noturētu atmiņā datu apjomus, ko viņi diez vai kādreiz izmantos.
Bet līdz tam laikam, kamēr izglītības sistēma pamatosies uz iemācīšanai uzdotās informācijas reproducēšanu, bērniem nāksies apgūt jaunas tehnikas. Zubrīšana nekad nav bijusi efektīvs vai interesants iegaumēšanas paņēmiens. Katrā Irinas Lando vadītajā stundā bērni mācās domāt un iegūtās zināšanas pielietot iegaumēšanai. Nav gatavu atbilžu. Atrodi, kā tieši tev ir ērtāk strādāt, iegaumēt un atcerēties. Izvēlies savu metodi no piedāvātajām un pārbaudītajām metodēm, bet varbūt izmēģini vairāku iegaumēšanas metožu kombināciju. Informācija ātras iegaumēšana ļauj saglabāt mieru kontroldarbu, eksāmenu laikā, kad tevi izsauc pie tāfeles, jo tu precīzi zini, ka vajadzīgajā momentā varēsi dabūt no atmiņas ārā to informāciju, kuru iegaumēji.
Informācijas ātra iegaumēšana pusaudžiem licencētā Mācību centrā Lando – ir ērts instruments, kas noderēs jebkuram izglītojamam mācībās un ļaus netērēt daudz laika mājas uzdevumiem. Katrs pusaudzis ātri saprot, ka informācijas ātras iegaumēšanas metodikas ļauj ieekonomēt spēkus un laiku, kas nepieciešams mājasdarbu gatavošanai.

Proforientacija Lando6576567

risovanie 6457656lat

skorochtenieDljaDetej l7678678at

BZ Exam podr546546

Magic78987

Video kanāls 

Parakstīties uz jaunumiem 

Rekvizīti 

Licencēts ātrās iegaumēšanas mācību centrs LANDO®
МОН № 3360800220

Rīga, A. Čaka iela 83/85
Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
info@lando.lv

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef77 #020614063440