This website works best with JavaScript enabled
BT Education 2 - шаблон joomla Создание сайтов

s5 logo

Lando.lv ofis Riga 1 Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
Adrese: Rīga, A. Čaka iela 83/85

Licencēta mācību centrs LANDO. МОН № 3360800220

  facebook icon small  youtube icon  draugiem lando

Matemātika 2. klasei Mācību centrā Lando. Matemātika 3. klasei Mācību centrā Lando. Matemātika brīvdienās Mācību centrā Lando.Brīvdienās licencētā Mācību centrā Lando notiek matemātikas nodarbības 2. klasei un 3. klasei. Matemātika ir tieši saistīta ar loģikas attīstību. Izglītojamie, kam ir problēmas ar matemātiku, visbiežāk nevar prognozēt savas rīcības sekas. Matemātika 2. klasei un matemātika 3. klasei notiek rotaļspēļu formā. Tomēr nejauciet rotaļspēli ar izglītošanu. Matemātikas nodarbības – tās pirmkārt ir mācības. Jā, izglītošana rotaļspēles formā, bet vienalga vajadzēs mācīties, ja jums ir vajadzīgs rezultāts.

Šodien mēs visur varam novērot loģikas traucējumus skolas vecuma bērniem. Piemēram, tā vietā, lai atvērtu mācību grāmatu, izlasītu uzdevumu un sāktu to risināt, lai darba gaitā izglītojamā smadzenēm kļūtu interesanti, lielākā daļa sēž un gaida, kad viņus ieinteresēs.
Nav noslēpums, ka Rīgā ir atsevišķas skolas, kur skolotāji speciāli slikti skaidro, lai pēc tam pie tiem pašiem skolotājiem vecāki apmaksā mācību priekšmeta maksas nodarbības.
Lūk, es nevestu savu bērnu pie tāda skolas skolotāja. Ja bērns nesaprata mācību vielu stundā pie tāda skolotāja, tas ne vienmēr nozīmē, ka bērns nespēj saprast. Izglītošana ir, kā minimums, divpusējs process. Izglītošanas procesā ir iesaistīti abi: gan izglītojamais, gan skolotājs. Ja izglītojamais nespēj klausīties, sēž un gaida, kamēr viņu sāks izklaidēt, un pats neko nedara, uzskatot, ka citu pienākums ir viņu ieinteresēt, tad izglītošanas rezultāts būs nulle. Bet tas pats attiecas uz skolotāju. Sastopams arī, ka skolotājs nevar normāli paskaidrot. Es, kā trīs bērnu mamma, ne vienu reizi vien ar to saskāros. Man paveicās, manā ģimenē ir ļoti daudz talantīgu cilvēku, ir matemātiķi, fiziķi, ķīmiķi, rakstnieki. Visi pieaugušie lasīja un lasa lielus informācijas apjomus, un var paskaidrot jebkuru skolas programmas tēmu. Bet ne katrs vecāks prot paskaidrot.
Tātad, ja jūs gribat, lai bērns iemīl matemātiku un sāk saprast tās likumus, mēs brīvdienās aicinām uz licencēto Mācību centru Lando uz matemātikas kursu 2.-3. klasei. Pie mums ir matemātika pa klasēm: 4.-5. klasei un matemātika 6.-7. klasei.
Interesanti, ka bērni nesaprot matemātikas uzdevumus. Grūtības uzdevumu saprašanā izskaidrojamas ar nepietiekamu lasīšanas tehniku pārvaldīšanu. Ja bērns slikti lasa, tad jebkurš teksta uzdevums viņam radīs sarežģījumus.
Vecāki var sekot bērna sekmēm sākumskolā, ņemot vērā, ja liecībā rūtiņās iepretī mācību priekšmeta nosaukumam, iemaņām vai prasmēm ir palikusi tukša vieta, tas ir, tur nav ierakstīts „jā”, tas nozīmē, ka šīs iemaņas nav apgūtas.
Pirmajā klasē neliek atzīmes. Daudzi vecāki nesaprot, ja nav apgūta pirmās klases programma, tad radīsies grūtības otrajā klasē. Bet, lūk, trešajā klasē, kas jau pamatojas uz to, ka jāzina pirmās un otrās klases programmu, pēkšņi izrādās, ka bērns nevar mācīties.
Daudzi vecāki ir pārliecināti, ka zina, kā ir jāmāca viņu bērns. Tādā gadījumā varam par viņiem tikai priecāties, ja viņu bērni ir teicamnieki.

Matemātika 2. klasei Mācību centrā Lando. Matemātika 3. klasei Mācību centrā Lando. Matemātika brīvdienās Mācību centrā Lando.Brīvdienās licencētā Mācību centrā Lando notiek matemātikas nodarbības 2. klasei un 3. klasei. Matemātika ir tieši saistīta ar loģikas attīstību. Izglītojamie, kam ir problēmas ar matemātiku, visbiežāk nevar prognozēt savas rīcības sekas. Matemātika 2. klasei un matemātika 3. klasei notiek rotaļspēļu formā. Tomēr nejauciet rotaļspēli ar izglītošanu. Matemātikas nodarbības – tās pirmkārt ir mācības. Jā, izglītošana rotaļspēles formā, bet vienalga vajadzēs mācīties, ja jums ir vajadzīgs rezultāts.

Šodien mēs visur varam novērot loģikas traucējumus skolas vecuma bērniem. Piemēram, tā vietā, lai atvērtu mācību grāmatu, izlasītu uzdevumu un sāktu to risināt, lai darba gaitā izglītojamā smadzenēm kļūtu interesanti, lielākā daļa sēž un gaida, kad viņus ieinteresēs.
Nav noslēpums, ka Rīgā ir atsevišķas skolas, kur skolotāji speciāli slikti skaidro, lai pēc tam pie tiem pašiem skolotājiem vecāki apmaksā mācību priekšmeta maksas nodarbības.
Lūk, es nevestu savu bērnu pie tāda skolas skolotāja. Ja bērns nesaprata mācību vielu stundā pie tāda skolotāja, tas ne vienmēr nozīmē, ka bērns nespēj saprast. Izglītošana ir, kā minimums, divpusējs process. Izglītošanas procesā ir iesaistīti abi: gan izglītojamais, gan skolotājs. Ja izglītojamais nespēj klausīties, sēž un gaida, kamēr viņu sāks izklaidēt, un pats neko nedara, uzskatot, ka citu pienākums ir viņu ieinteresēt, tad izglītošanas rezultāts būs nulle. Bet tas pats attiecas uz skolotāju. Sastopams arī, ka skolotājs nevar normāli paskaidrot. Es, kā trīs bērnu mamma, ne vienu reizi vien ar to saskāros. Man paveicās, manā ģimenē ir ļoti daudz talantīgu cilvēku, ir matemātiķi, fiziķi, ķīmiķi, rakstnieki. Visi pieaugušie lasīja un lasa lielus informācijas apjomus, un var paskaidrot jebkuru skolas programmas tēmu. Bet ne katrs vecāks prot paskaidrot.
Tātad, ja jūs gribat, lai bērns iemīl matemātiku un sāk saprast tās likumus, mēs brīvdienās aicinām uz licencēto Mācību centru Lando uz matemātikas kursu 2.-3. klasei. Pie mums ir matemātika pa klasēm: 4.-5. klasei un matemātika 6.-7. klasei.
Interesanti, ka bērni nesaprot matemātikas uzdevumus. Grūtības uzdevumu saprašanā izskaidrojamas ar nepietiekamu lasīšanas tehniku pārvaldīšanu. Ja bērns slikti lasa, tad jebkurš teksta uzdevums viņam radīs sarežģījumus.
Vecāki var sekot bērna sekmēm sākumskolā, ņemot vērā, ja liecībā rūtiņās iepretī mācību priekšmeta nosaukumam, iemaņām vai prasmēm ir palikusi tukša vieta, tas ir, tur nav ierakstīts „jā”, tas nozīmē, ka šīs iemaņas nav apgūtas.
Pirmajā klasē neliek atzīmes. Daudzi vecāki nesaprot, ja nav apgūta pirmās klases programma, tad radīsies grūtības otrajā klasē. Bet, lūk, trešajā klasē, kas jau pamatojas uz to, ka jāzina pirmās un otrās klases programmu, pēkšņi izrādās, ka bērns nevar mācīties.
Daudzi vecāki ir pārliecināti, ka zina, kā ir jāmāca viņu bērns. Tādā gadījumā varam par viņiem tikai priecāties, ja viņu bērni ir teicamnieki.

skorochtenieDljaDetej latUIUI

Magic78987

Proforientacija Lando6576567

risovanie la57656757t

Video kanāls 

Parakstīties uz jaunumiem 

Rekvizīti 

Licencēts ātrās iegaumēšanas mācību centrs LANDO®
МОН № 3360800220

Rīga, A. Čaka iela 83/85
Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
info@lando.lv

  facebook icon small  youtube icon  draugiem lando

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef77 #020614063440