This website works best with JavaScript enabled
BT Education 2 - шаблон joomla Создание сайтов

s5 logo

Lando.lv ofis Riga 1 Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
Adrese: Rīga, A. Čaka iela 83/85

Licencēta mācību centrs LANDO. МОН № 3360800220

  facebook icon small  youtube icon  draugiem lando

„Es lieku eksāmenus” – informācijas ātras iegaumēšanas un atmiņas attīstības programma pusaudžiem Lando.Gatavošanās eksāmeniem, atmiņas attīstība, informācijas ātras iegaumēšana pusaudžiem – viss tas ir Lando efektīvas izglītošanas kursā „Es lieku eksāmenus”. Zinātņu doktore Irina Lando, kuras specialitāte – zināšanu vadība, vada informācijas ātras iegaumēšanas un atmiņas attīstības nodarbības pusaudžiem. Izglītojamiem, īpaši, pusaudžu vecumā ļoti svarīgi ir iemācīties ātri iegaumēt. Kā mēs zinām, pusaudžu vecumā, īpaši, pubertātes, dzimumnobriešanas periodā smadzenes vienkārši atsakās strādāt, tāpēc ir tik svarīgi iemācīties ātri iegaumēt mācību grāmatu informāciju.

Kad mums patīk kaut ko darīt? Kad kļūst interesanti? Tad, kad mums kaut kas sanāk. Lai kaut kas sanāktu, izglītojamam ir jāprot mācīties. Daudzi vecāki ir pārliecināti, ka skolai ir jāiemāca izglītojamo mācīties. Bet diemžēl, kā mēs redzam mūsdienu skolā, nevis vienkārši daudzi, bet lielākā daļa izglītojamo nesaprot starpību starp jēdzienu „iet uz skolu” un „mācīties skolā”.
Kā rakstīja Millers zinātniskajā rakstā „Maģiskais skaitlis septiņi plus – mīnus divi”, cilvēks bez speciālas sagatavošanas iegaumē no pieciem līdz deviņiem objektiem, cipariem, vārdiem ar tulkojumu, nosaukumiem, datiem, terminiem. Bet mūsdienu skolas programmas prasības neņem vērā šos vispāratzītos faktus. Latviešu, angļu vai jebkuras citas svešvalodas stundās uz mājām uzdod ne mazāk par divdesmit– trīsdesmit svešvalodas vārdiem ar tulkojumu. Cik daudz bērns varēs atcerēties nākošajā dienā? No pieciem līdz deviņiem vārdiem. Tas ir, prasības sākotnēji neatbilst iespējām. Tieši tāpēc ir tik svarīgi apgūt ātras iegaumēšanas un atmiņas attīstības iemaņas, kas ļauj izmantot analoģijas, asociāciju metodi, mnemotehniku, tēlaino domāšanu, lai iegaumētu līdz simts svešvārdiem stundā.
Iegaumēšanai nevajag izgudrot velosipēdu. Atmiņa darbojas pēc noteiktiem likumiem. Un nav svarīgi, jūs tos zināt vai nezināt. Pārkāpjot atmiņas darbības likumus, jūs nevarēsiet neko iegaumēt.
Nav svarīgi, kāda atzīme jums bija fizikā skolā. Ja jūs nospiedīsiet slēdzi, tad lampiņa iedegsies. Ja jūs nospiedīsiet slēdzi atkārtoti, tad lampiņa nodzisīs. Tas notiks neatkarīgi no tā, vai jūs saprotat, kā tas darbojas vai nesaprotat.
Tāpat notiek arī ar iegaumēšanu. Ja jūs zināt, kā darbojas atmiņa, kā mums vieglāk iegaumēt informāciju, lai pēc tam to atcerētos un reproducētu vajadzīgajā momentā, tad jūs varat iegaumēt lielus informācijas apjomus. Ja jūs nezināt, kā darbojas atmiņa un kā vajag iegaumēt, lai pēc tam atcerētos, tad „tas pats neiegaumēsies”.
Ātras iegaumēšanas kursā pusaudžiem mēs mācām izglītojamos iegaumēt sarežģītus vārdus, noteikumus, dzejoļus, sakāmvārdus, svešvalodas vārdus ar tulkojumu. Galvenais, ko mēs darām Lando – mācām izglītojamos efektīvi mācīties. Mācām iegaumēt tādejādi, lai atcerētos vajadzīgajā momentā.
Pusaudži saprot, kā var ātri iegaumēt jebkuru informāciju, lai pēc tam viegli atcerētos to, ko uzdeva skolā.
Informācijas ātras iegaumēšanas un atmiņas attīstības programma pusaudžiem „Es lieku eksāmenus” darbojas licencētā Mācību centrā Lando jau vairāk kā sešpadsmit gadus un ir pastāvīgi pieprasīta, jo dod rezultātu.

„Es lieku eksāmenus” – informācijas ātras iegaumēšanas un atmiņas attīstības programma pusaudžiem Lando.Gatavošanās eksāmeniem, atmiņas attīstība, informācijas ātras iegaumēšana pusaudžiem – viss tas ir Lando efektīvas izglītošanas kursā „Es lieku eksāmenus”. Zinātņu doktore Irina Lando, kuras specialitāte – zināšanu vadība, vada informācijas ātras iegaumēšanas un atmiņas attīstības nodarbības pusaudžiem. Izglītojamiem, īpaši, pusaudžu vecumā ļoti svarīgi ir iemācīties ātri iegaumēt. Kā mēs zinām, pusaudžu vecumā, īpaši, pubertātes, dzimumnobriešanas periodā smadzenes vienkārši atsakās strādāt, tāpēc ir tik svarīgi iemācīties ātri iegaumēt mācību grāmatu informāciju.

Kad mums patīk kaut ko darīt? Kad kļūst interesanti? Tad, kad mums kaut kas sanāk. Lai kaut kas sanāktu, izglītojamam ir jāprot mācīties. Daudzi vecāki ir pārliecināti, ka skolai ir jāiemāca izglītojamo mācīties. Bet diemžēl, kā mēs redzam mūsdienu skolā, nevis vienkārši daudzi, bet lielākā daļa izglītojamo nesaprot starpību starp jēdzienu „iet uz skolu” un „mācīties skolā”.
Kā rakstīja Millers zinātniskajā rakstā „Maģiskais skaitlis septiņi plus – mīnus divi”, cilvēks bez speciālas sagatavošanas iegaumē no pieciem līdz deviņiem objektiem, cipariem, vārdiem ar tulkojumu, nosaukumiem, datiem, terminiem. Bet mūsdienu skolas programmas prasības neņem vērā šos vispāratzītos faktus. Latviešu, angļu vai jebkuras citas svešvalodas stundās uz mājām uzdod ne mazāk par divdesmit– trīsdesmit svešvalodas vārdiem ar tulkojumu. Cik daudz bērns varēs atcerēties nākošajā dienā? No pieciem līdz deviņiem vārdiem. Tas ir, prasības sākotnēji neatbilst iespējām. Tieši tāpēc ir tik svarīgi apgūt ātras iegaumēšanas un atmiņas attīstības iemaņas, kas ļauj izmantot analoģijas, asociāciju metodi, mnemotehniku, tēlaino domāšanu, lai iegaumētu līdz simts svešvārdiem stundā.
Iegaumēšanai nevajag izgudrot velosipēdu. Atmiņa darbojas pēc noteiktiem likumiem. Un nav svarīgi, jūs tos zināt vai nezināt. Pārkāpjot atmiņas darbības likumus, jūs nevarēsiet neko iegaumēt.
Nav svarīgi, kāda atzīme jums bija fizikā skolā. Ja jūs nospiedīsiet slēdzi, tad lampiņa iedegsies. Ja jūs nospiedīsiet slēdzi atkārtoti, tad lampiņa nodzisīs. Tas notiks neatkarīgi no tā, vai jūs saprotat, kā tas darbojas vai nesaprotat.
Tāpat notiek arī ar iegaumēšanu. Ja jūs zināt, kā darbojas atmiņa, kā mums vieglāk iegaumēt informāciju, lai pēc tam to atcerētos un reproducētu vajadzīgajā momentā, tad jūs varat iegaumēt lielus informācijas apjomus. Ja jūs nezināt, kā darbojas atmiņa un kā vajag iegaumēt, lai pēc tam atcerētos, tad „tas pats neiegaumēsies”.
Ātras iegaumēšanas kursā pusaudžiem mēs mācām izglītojamos iegaumēt sarežģītus vārdus, noteikumus, dzejoļus, sakāmvārdus, svešvalodas vārdus ar tulkojumu. Galvenais, ko mēs darām Lando – mācām izglītojamos efektīvi mācīties. Mācām iegaumēt tādejādi, lai atcerētos vajadzīgajā momentā.
Pusaudži saprot, kā var ātri iegaumēt jebkuru informāciju, lai pēc tam viegli atcerētos to, ko uzdeva skolā.
Informācijas ātras iegaumēšanas un atmiņas attīstības programma pusaudžiem „Es lieku eksāmenus” darbojas licencētā Mācību centrā Lando jau vairāk kā sešpadsmit gadus un ir pastāvīgi pieprasīta, jo dod rezultātu.

skorochtenieDljaDetej latUIUI

Magic78987

Proforientacija Lando6576567

risovanie la57656757t

Video kanāls 

Parakstīties uz jaunumiem 

Rekvizīti 

Licencēts ātrās iegaumēšanas mācību centrs LANDO®
МОН № 3360800220

Rīga, A. Čaka iela 83/85
Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
info@lando.lv

  facebook icon small  youtube icon  draugiem lando

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef77 #020614063440