This website works best with JavaScript enabled
BT Education 2 - шаблон joomla Создание сайтов

s5 logo

Lando.lv ofis Riga 1 Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
Adrese: Rīga, A. Čaka iela 83/85

Licencēta mācību centrs LANDO. МОН № 3360800220

Irina Lando vadīja atmiņas attīstības un informācijas ātras iegaumēšanas bezmaksas nodarbības.Irina Lando vada atmiņas attīstības un lielu informācijas apjomu iegaumēšanas bezmaksas nodarbības izglītojamiem. Visas nodarbības un meistarklases skolās notiek bez maksas.
Šoreiz ātras iegaumēšanas stunda notika desmitās skolas piektajā klasē.
Latvijā arvien aktuālāks kļūst intelektuālās nevienlīdzības jautājums. Daudzi izglītojamie pierod pie tā, ka uz skolu var iet, bet tur var nemācīties.

Ar katru gadu arvien vairāk kļūst redzama to bērnu sagatavošanas starpība, kas apmeklē „spēcīgās” un parastās skolas. Protams, arī rajonu skolās sastopami ļoti apdāvināti bērni. Tādejādi, piemēram, divi rajonu skolas absolventi, no Jēkabpils vidusskolas un Cēsu ģimnāzijas, uzvarēja ne tikai republikas olimpiādēs, bet arī pasaules zinību olimpiādēs, un gala rezultātā tika uzņemti Kembridžā. Viņi pacēla savu skolu reitingu, bet cik tādu izglītojamo pavisam bija tajās skolās?
Spēcīgām skolām Rīgā ir iespēja izvēlēties tos, kas pie viņiem mācīsies. Galvenā šo skolu bērnu atšķirība – disciplīnas ievērošana un prasme strādāt. Protams, bērni paliek bērni, un viņi nevar pastāvīgi būt paklausīgi, bet prasme noturēt uzmanību, prasme koncentrēties un mēģināt saprast to, ko saka skolotājs – lūk, galvenās atšķirības, kas piemīt spēcīgu skolu izglītojamiem.
Šeit tāpat vien tu labu atzīmi nesaņemsi. Un, ja kāds ar abām rokām balso par atvieglotu izglītošanu, par to, ka atļaut bērniem neklausīties un runāt stundās, tad varu aprakstīt savu skatu no malas: skolās, kur neprot klausīties, spilgtu redzams, kas ir intelektuālā nevienlīdzība.
Desmitajā skolā uz daudzu citu skolu fona bērni vienmēr izskatās spēcīgi un koncentrējušies. Mēs ļoti daudz paspējām izdarīt stundā. Galvenais, ko es ieraudzīju – tas ir veikls prāts un gudras acis. Bērniem bija interesanti domāt un minēt.
Saprotiet, kāda tā ir bauda, kāds izrāviens, kad tu pats esi atrisinājis galvas mežģi, pats izdomājis, kā risināt uzdevumu.
Mēdz būt skolas, kuru stundās tu vienkārši atpūties. Tas ir, tu vari fiziski nogurt, bet morāli nenogursti. Tas notiek, kad tu redzi sava darba atdevi.
Ļoti patīkami ir strādāt ar bērniem, kam ir veikls prāts, un kuri ir gatavi uzzināt ko jaunu.
Tādu ātras iegaumēšanas un atmiņas attīstības meistarklašu un semināru bērniem iniciatori ir izglītojamo vecāki vai skolotāji.
Parasti programmā ietilpst skaidrojums, kā mūsu smadzenes apstrādā informāciju, par ko atbild tās vai citas galvas smadzeņu daļas. Bērniem vienmēr ir interesanti, kur dzīvo uzmanība, kas ir atmiņa, kā darbojas smadzenes lasīšanas laikā.
Un, protams, galvenais – tas ir ātras iegaumēšanas, asociatīvās domāšanas, momentānas uztveres metodiku praktiskais aspekts. Mēs iemācījāmies ātri mācīties dzejoļus, sapratām kā iegaumēt to vārdnīcas vārdu pareizrakstību, kas nesakrīt ar ortogrāfijas likumiem, jo līdz sestai klasei izglītojamiem jāzina 560 vārdnīcas vārdu pareizrakstība.
Visa mācību gada laikā zinātņu doktore Irina Lando, licenzētā Mācību centra Lando direktore un dibinātāja, vada atmiņas attīstības un lielu informācijas apjomu iegaumēšanas bezmaksas nodarbības izglītojamiem. Visas nodarbības un meistarklases skolās notiek bez maksas.

Irina Lando vadīja atmiņas attīstības un informācijas ātras iegaumēšanas bezmaksas nodarbības.Irina Lando vada atmiņas attīstības un lielu informācijas apjomu iegaumēšanas bezmaksas nodarbības izglītojamiem. Visas nodarbības un meistarklases skolās notiek bez maksas.
Šoreiz ātras iegaumēšanas stunda notika desmitās skolas piektajā klasē.
Latvijā arvien aktuālāks kļūst intelektuālās nevienlīdzības jautājums. Daudzi izglītojamie pierod pie tā, ka uz skolu var iet, bet tur var nemācīties.

Ar katru gadu arvien vairāk kļūst redzama to bērnu sagatavošanas starpība, kas apmeklē „spēcīgās” un parastās skolas. Protams, arī rajonu skolās sastopami ļoti apdāvināti bērni. Tādejādi, piemēram, divi rajonu skolas absolventi, no Jēkabpils vidusskolas un Cēsu ģimnāzijas, uzvarēja ne tikai republikas olimpiādēs, bet arī pasaules zinību olimpiādēs, un gala rezultātā tika uzņemti Kembridžā. Viņi pacēla savu skolu reitingu, bet cik tādu izglītojamo pavisam bija tajās skolās?
Spēcīgām skolām Rīgā ir iespēja izvēlēties tos, kas pie viņiem mācīsies. Galvenā šo skolu bērnu atšķirība – disciplīnas ievērošana un prasme strādāt. Protams, bērni paliek bērni, un viņi nevar pastāvīgi būt paklausīgi, bet prasme noturēt uzmanību, prasme koncentrēties un mēģināt saprast to, ko saka skolotājs – lūk, galvenās atšķirības, kas piemīt spēcīgu skolu izglītojamiem.
Šeit tāpat vien tu labu atzīmi nesaņemsi. Un, ja kāds ar abām rokām balso par atvieglotu izglītošanu, par to, ka atļaut bērniem neklausīties un runāt stundās, tad varu aprakstīt savu skatu no malas: skolās, kur neprot klausīties, spilgtu redzams, kas ir intelektuālā nevienlīdzība.
Desmitajā skolā uz daudzu citu skolu fona bērni vienmēr izskatās spēcīgi un koncentrējušies. Mēs ļoti daudz paspējām izdarīt stundā. Galvenais, ko es ieraudzīju – tas ir veikls prāts un gudras acis. Bērniem bija interesanti domāt un minēt.
Saprotiet, kāda tā ir bauda, kāds izrāviens, kad tu pats esi atrisinājis galvas mežģi, pats izdomājis, kā risināt uzdevumu.
Mēdz būt skolas, kuru stundās tu vienkārši atpūties. Tas ir, tu vari fiziski nogurt, bet morāli nenogursti. Tas notiek, kad tu redzi sava darba atdevi.
Ļoti patīkami ir strādāt ar bērniem, kam ir veikls prāts, un kuri ir gatavi uzzināt ko jaunu.
Tādu ātras iegaumēšanas un atmiņas attīstības meistarklašu un semināru bērniem iniciatori ir izglītojamo vecāki vai skolotāji.
Parasti programmā ietilpst skaidrojums, kā mūsu smadzenes apstrādā informāciju, par ko atbild tās vai citas galvas smadzeņu daļas. Bērniem vienmēr ir interesanti, kur dzīvo uzmanība, kas ir atmiņa, kā darbojas smadzenes lasīšanas laikā.
Un, protams, galvenais – tas ir ātras iegaumēšanas, asociatīvās domāšanas, momentānas uztveres metodiku praktiskais aspekts. Mēs iemācījāmies ātri mācīties dzejoļus, sapratām kā iegaumēt to vārdnīcas vārdu pareizrakstību, kas nesakrīt ar ortogrāfijas likumiem, jo līdz sestai klasei izglītojamiem jāzina 560 vārdnīcas vārdu pareizrakstība.
Visa mācību gada laikā zinātņu doktore Irina Lando, licenzētā Mācību centra Lando direktore un dibinātāja, vada atmiņas attīstības un lielu informācijas apjomu iegaumēšanas bezmaksas nodarbības izglītojamiem. Visas nodarbības un meistarklases skolās notiek bez maksas.

risovanie 6457656lat

skorochtenieDljaDetej l7678678at

BZ Exam podr546546

Magic78987

Video kanāls 

Parakstīties uz jaunumiem 

Rekvizīti 

Licencēts ātrās iegaumēšanas mācību centrs LANDO®
МОН № 3360800220

Rīga, A. Čaka iela 83/85
Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
info@lando.lv

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef77 #020614063440