This website works best with JavaScript enabled
BT Education 2 - шаблон joomla Создание сайтов

s5 logo

Lando.lv ofis Riga 1 Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
Adrese: Rīga, A. Čaka iela 83/85

Licencēta mācību centrs LANDO. МОН № 3360800220

  facebook icon small  youtube icon  draugiem lando

Irina Lando vadīja bezmaksas atklātās stundas 40. skolas ceturtajām klasēmIrina Lando – vadības sfēras zinātņu doktore, licencēta Mācību centra Lando, kas darbojas no 1999. gada, direktore un dibinātāja, regulāri vada bezmaksas nodarbības skolās. Šodien atmiņas attīstības, ātras iegaumēšanas un uzmanības attīstības nodarbības notika 40. angļu skolas 4.b un 4.c klasēs.
Interesanti, jāatzīmē, ka bērni klasēs ļoti atšķiras. Kļūst skaidrs, cik svarīga un atbildīga ir tā skolotāja loma, kurš nodarbojas ar bērniem.

Diemžēl vairums bērnu nesaprot, kāpēc viņiem jāmācās. Uztrauc tendence, ka daudziem teiktais jāatkārto vairākas reizes. Tas ir, izglītojamiem nav izstrādājušās iemaņas „ieslēgt ausis”, kad sāk runāt kāds pieaugušais. No malas tas izskatās kā spēcīgs psiholoģiskās aizsardzības tips „neievēro to”. Rodas iespaids, ka bērni redz ļoti maz gudru pieaugušo. Viņi pierod pie tā, lai ko arī pieaugušais viņiem teiktu, tas nav svarīgi, nav interesanti, un to var neklausīties.
Daudzi nesaprot, ka izglītošana ir divpusējs process. Tas ir, ja tu jaunā materiāla skaidrošanas laikā šķirsti izkrāsojamo grāmatiņu, skaties dienasgrāmatā vai pa logu, tad jaunā tēma pati neiegulsies galvā, jaunais materiāls pats „nesapratīsies”, paskaidrojumu nevarēs neuztvert.
Jāatzīmē, interesanti, ka pirmās četras – piecas skolotāja piezīmes par tēmu, ka ir uzmanīgi jāklausās, bērni vienkārši palaida gar ausīm. Un pēc tam bija ļoti pārsteigti, kad Irina Lando savukārt pateica, ka neko neatkārtos. Kā tā, es taču nedzirdēju! – Bet ko tu darīji, lai dzirdētu?
Domāju, ka skolā sen ir laiks ieviest stundu „Kā jāmācās”.
Šodien ātras iegaumēšanas un atmiņas attīstības atklātajās stundās mēs aplūkojām, kā mūsu smadzenes apstrādā informāciju. Kā iegaumēt informāciju, padarot šo darbu ērtu smadzenēm. Kā iegaumēt jaunu materiālu tādejādi, lai pēc tam ir vieglāk atcerēties.
Atklātajās stundās mēs iemācījāmies iegaumēt sarežģītu informāciju, mācījāmies dzejoļus, noteicām kā darbojas galvas smadzeņu labā un kreisā puslode.
Ļoti patīkami, ka stundās bija klāt arī vecāki. Visi, kam bija interese, kā nodarbībās darbojas viņu bērni, un kā var organizēt mācību procesu, lai būtu interesanti, dzīvi, jautri, varēja piedalīties Irina Lando vadītajās stundās.
Laikam būtu labi, ja vairāk gudru pieaugušo reizēm apmeklētu skolu.
Bet jāatzīmē, ka skolas ir diezgan inertas. Ir aktīvi skolotāji, kas uzzinot ko jaunu, mēģina ieviest jauninājumus izglītošanas procesā, bet ir tādi, kas dod priekšroku vecajam virzienam un nereaģē uz auditorijas, šajā gadījumā, bērnu prasībām.
Gribētos redzēt vairāk spilgtu personību skolās. Skolotājs taču ir ļoti liela autoritāte bērnam. Un, ja šis skolotājs piecas reizes atkārto vienu un to pašu, tad kāda jēga bērnam saprast to no pirmās reizes un reaģēt uz pirmo instrukciju, zinot, ka to atkārtos vēl piecas reizes?
Jūs vienmēr varat pasūtīt bezmaksas semināru jūsu skolā, sazinoties ar mūsu ofisu pa tālruni +371 29433553 vai uzrakstot elektronu pasta vēstuli – Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt..

Irina Lando vadīja bezmaksas atklātās stundas 40. skolas ceturtajām klasēmIrina Lando – vadības sfēras zinātņu doktore, licencēta Mācību centra Lando, kas darbojas no 1999. gada, direktore un dibinātāja, regulāri vada bezmaksas nodarbības skolās. Šodien atmiņas attīstības, ātras iegaumēšanas un uzmanības attīstības nodarbības notika 40. angļu skolas 4.b un 4.c klasēs.
Interesanti, jāatzīmē, ka bērni klasēs ļoti atšķiras. Kļūst skaidrs, cik svarīga un atbildīga ir tā skolotāja loma, kurš nodarbojas ar bērniem.

Diemžēl vairums bērnu nesaprot, kāpēc viņiem jāmācās. Uztrauc tendence, ka daudziem teiktais jāatkārto vairākas reizes. Tas ir, izglītojamiem nav izstrādājušās iemaņas „ieslēgt ausis”, kad sāk runāt kāds pieaugušais. No malas tas izskatās kā spēcīgs psiholoģiskās aizsardzības tips „neievēro to”. Rodas iespaids, ka bērni redz ļoti maz gudru pieaugušo. Viņi pierod pie tā, lai ko arī pieaugušais viņiem teiktu, tas nav svarīgi, nav interesanti, un to var neklausīties.
Daudzi nesaprot, ka izglītošana ir divpusējs process. Tas ir, ja tu jaunā materiāla skaidrošanas laikā šķirsti izkrāsojamo grāmatiņu, skaties dienasgrāmatā vai pa logu, tad jaunā tēma pati neiegulsies galvā, jaunais materiāls pats „nesapratīsies”, paskaidrojumu nevarēs neuztvert.
Jāatzīmē, interesanti, ka pirmās četras – piecas skolotāja piezīmes par tēmu, ka ir uzmanīgi jāklausās, bērni vienkārši palaida gar ausīm. Un pēc tam bija ļoti pārsteigti, kad Irina Lando savukārt pateica, ka neko neatkārtos. Kā tā, es taču nedzirdēju! – Bet ko tu darīji, lai dzirdētu?
Domāju, ka skolā sen ir laiks ieviest stundu „Kā jāmācās”.
Šodien ātras iegaumēšanas un atmiņas attīstības atklātajās stundās mēs aplūkojām, kā mūsu smadzenes apstrādā informāciju. Kā iegaumēt informāciju, padarot šo darbu ērtu smadzenēm. Kā iegaumēt jaunu materiālu tādejādi, lai pēc tam ir vieglāk atcerēties.
Atklātajās stundās mēs iemācījāmies iegaumēt sarežģītu informāciju, mācījāmies dzejoļus, noteicām kā darbojas galvas smadzeņu labā un kreisā puslode.
Ļoti patīkami, ka stundās bija klāt arī vecāki. Visi, kam bija interese, kā nodarbībās darbojas viņu bērni, un kā var organizēt mācību procesu, lai būtu interesanti, dzīvi, jautri, varēja piedalīties Irina Lando vadītajās stundās.
Laikam būtu labi, ja vairāk gudru pieaugušo reizēm apmeklētu skolu.
Bet jāatzīmē, ka skolas ir diezgan inertas. Ir aktīvi skolotāji, kas uzzinot ko jaunu, mēģina ieviest jauninājumus izglītošanas procesā, bet ir tādi, kas dod priekšroku vecajam virzienam un nereaģē uz auditorijas, šajā gadījumā, bērnu prasībām.
Gribētos redzēt vairāk spilgtu personību skolās. Skolotājs taču ir ļoti liela autoritāte bērnam. Un, ja šis skolotājs piecas reizes atkārto vienu un to pašu, tad kāda jēga bērnam saprast to no pirmās reizes un reaģēt uz pirmo instrukciju, zinot, ka to atkārtos vēl piecas reizes?
Jūs vienmēr varat pasūtīt bezmaksas semināru jūsu skolā, sazinoties ar mūsu ofisu pa tālruni +371 29433553 vai uzrakstot elektronu pasta vēstuli – Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt..

skorochtenieDljaDetej latUIUI

Magic78987

Proforientacija Lando6576567

risovanie la57656757t

Video kanāls 

Parakstīties uz jaunumiem 

Rekvizīti 

Licencēts ātrās iegaumēšanas mācību centrs LANDO®
МОН № 3360800220

Rīga, A. Čaka iela 83/85
Tāl.: +371 67273009, +371 29433553
info@lando.lv

  facebook icon small  youtube icon  draugiem lando

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef77 #020614063440